|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jontemannen: Sanningen brukar komma fram för eller senare. Kan bli så att nästa tilltänkta köpare tar in den på BMW för avläsning och då kommer han med största säkerhet tro att det är du som manipulerat mätarställningen inte sant?! M V H Stephan |
|
|
Han hette nog Gj import i höllviken.. Jag kollade på en Audi A4 2,8 liter..Den gick bra men när jag fick reda på mätarställningen så var det ju inte intressant längre. Det jag kan säga till nästa ifall han vill köpa den är att jag själv inte ville veta hur långt den hade gått o det e ju upp till honom ifall han vill kolla den. |
|
stefannorr |
Hmm...(Det jag kan säga till nästa ifall han vill köpa den är att jag själv inte ville veta hur långt den hade gått o det e ju upp till honom ifall han vill kolla den)...ja allt är ju frivilligt,men inte skulle då ja köpa en sån bil av dig eller någon annan heller.. |
Jirar |
Det jag undrar är hur man kan få 24 mån garanti på en bil från 96 med 12000 mil på mätaren? Det tycker jag verkar skumt. |
| Garantin täcker motor, elektronik, växellåda och bakaxel. Händer det ngt av dessa grejor kör jag till en verkstad o får fixat detta utan självrisk. E det så svårt att tro?? Hade jag inte fått den garanti så hade jag inte köpt bilen innan ha kollat den ordentligt med både M-test o milställningen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.