AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
770

BMW relaterad fotboll !

Äntligen har vi som är BMW dårar och gillar fotboll ett lag att heja på. Även dem som är fanatiska fotbollsälskare och experter lyfter på ögonbrynen på det lilla laget från Polen som har tagit sig förbi Engelska och tyska storklubbar till 3 ronden av Uefa Cupen. Groclin Grodzisk har slagit ut Hertha Berlin och Manchester City och nästa utmaning är Bordoux.
Laget verkar vara lite av Degerfors, kommer från en pytteliten by någonstans där även polacker har svårt att hitta staden på kartan och har åkt raka vägen från någon regional liga till hösta ligan och direkt ut i Europa.
Och varför tjatar jag om detta lag på en BMW Forum? Jo, det finns anledning. Laget ägs av företaget Groclin. Låter det bekant? Antagligen inte men det är samma företag som tillverkar samtliga inredningar till 3 serien och kommer leverera inredningar till nya 1 serien.
So visst är detta inlägg BMW relaterad och nu när alla svenska lag är ute ur Cup äventyret vet jag i alla fall vem jag håller på om en vecka när tredje omgång av Uefa cupen går!

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!

Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
okej...Låter som något att placera i kategorin onödigt vetande.

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Det finns bara ett lag i Fotboll.Fast dom är ju O**l sponsrade.
Kände att jag var tvungen att komma med ett eget inlägg i diskussionen:

FORZA LAZIO
Visa användare
837
MetallicaMats
E36, lagad med SAAB-lack.
Heja Elfsborg!

Två bilar är fler än en..
Rögle i hockeyallsvenskan har BMW loggan på båda byxbenen...
Heja Rögle säger jag...
Bl
342
Black Z3
Z8 -00
116i-04
finnsdet något lag som är helt BMW sponsrad? typ på samma sätt som chelsea har Emirates ?
Tror inte att dom helsponsrar något fotbollslag.däremot så sponsrar dom en golftävling i München:Länk

------
Mvh
Nisse
Länk

Det var faktiskt lite kul att få veta, men jag har mina små favoriter ändå: "No one likes us and we don't care" -Millwall!

Mvh Elvis
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Manchester United for Heroes n' the rest of the story for Zeroes:)

------
Länk
Länk
Glory glory Man United :)

Hej

Fast`n Loud Turbo Proud.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.