|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
jaha då är ja även en lycklig z3 coupe ägare.. för exakt 20 min sedan. det är en svensksåld z3 coupe, röd oj oj kanon fin är den nu e man ju batman själv ,, ja vet inte om det var ett bra in lägg men kände att ja va bara tvungen att skriva av mej ... aja ja ska ha en toppen dag hoppas ni får det åxå. mvh max "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" | |
|
GratttttiiiiiiSSSSSS! 2,8 ? 3.0 ? 3.2 ? Vilen röd ? vilket år? vill VILL veta alla detaljer ! Kul att ännu en Coupe som är svensksold har hittat till forumet! Lite kul fakta åt nybliven Z3 Coupe ägare: visste du att det har endast gjorts 7500 ex. ( det är mindre än t.ex Z8) av dem 4000+ är M Coupe. Ugnäfär 40% finns i Europa. Endast 75 är sålda i Sverige av dem 32 M . Karossen är det styvaste BMW har gjort och alla som jag känner som har en sån älskar bara körglädjen! Finns vissa som tycker den är vacker finns vissa som tycker att den är ful men en sak är säker: ingen annan BMW får såna blickar på stan som Z3 Coupe! Så nu är du förhoppningsviss ännu gladare över valet ;-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Hej! Jag är också nybliven ägare av en Z3 Coupé. Min är också svensksåld och är en cosmossvartmetallic 2.8 -99 som har gått 5.700 mil. Intressanta fakta där - kul! |
|
| Välkommen in i gänget - när får vi se bilarna i Galleriet? | |
|
Ahh...KULIGT att höra. Som sagt, bilder till galleriet tack! |
|
| på tal om det Dr_Johan: iskall bild på din i dimman där! | |
|
Välkomna till Z3 gänget, Maxey och Joon Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
| Black Z3: Hehe...en får tacka för kommentaren! :-) | |
|
Jo, jag kommer att lägga upp den i galleriet om ett tag. Väntar nog tills jag har haft chans att göra en ordentlig vårtvätt och sätta på sommarhjulen. Ser lite trevligare ut då. Tack för välkomsthälsningarna! |
|
BoZton Grodan |
Maxey och Joon -Välkommen i gardet. Hoppas ni får mycket trevligt med era bilar & vi ser fram emot många trevliga inlägg här på forumet. Dr Johan, tjenna trevligt att se ännu en skåning här. Ser du en Boston Grön 2,8 cab m 18" i Lund så tuta. // BoZton Grodan |
|
tack så mycket grabbar. vilket välkomnande man fick , känns härligt. färgen är hellrot 2 på bilen och den är en 00:a, kanon är den, hehe. med stålgrå inredning. tilvåren ska den få sej en liten prmask rengöring= lack rekond, för det är den ju värd. bilder kommer sedan håller på att få i gång nya digital kameran, förresten hur lägger man in bilder på sina bilar i sin presentation som många av er har gjort??? tack ännu en gång för allt. "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
det blir spännande att se bilder: har aldrig sett en rött coupe. har du den nya breda handtaget i krom till skuffen? Krom gör sig ju så bra på rött. Kromade stänkskydd på ThaMaztr bil ser helt grymma ut ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
saksat från galleriet: "Så här enkelt är det: Maila bilder och info om bilen till galleri@autopower.se" ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
fanns en röd coupé på blocket för ett liten tag sen, med samma kjolpaket och fälgar som jag har =) Är det kanske din nya MAXEY?? Den var grymt snygg iallafall!! //Svebba - Jag är schnell ! |
|
| Kollade också på den röda på Blocket, men det har jag för mig var en röd, imorterad -99:a...? | |
|
Jag har sett den, idag ! Ser mycket bra ut Max, det syns att den gått så få mil. Plåtfälgarna som vinterpuckar är väl inte den skönaste synen men jag antar att du slänger på sommarpupper så fort du får läge !? :) |
|
|
Z3c 4 ever!: då kommer det väl ett par bilder fram til våren, för vinterdäcken gör att bilen inte blir sig själv om du förstår vad ja menar. hehe Svebba. nej denna är kommer från bmw dandryd, och är svensksåld,, ok ska gå in å kolla på din bil nu.. Det kan du ge dej på Anders S, vinterdäcken är ju inte de finaste, men snart kommer att par nya puckar på. då blir det kanon, ja e ute efter förslag till fägarna till min coupe, nån som har nån idé på ett par snygga fälgar i 18- 19tum??? "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
Jag har BBS Challange 19" fäljar på min Roadster... dem e hur goa som helst... No turboshit, just real power! |
|
| Gibbe, hur fick du plats? fick du böka med skärmarna eller gick dem rakt på? | |
|
Det är bara att gratulera till valet av bil. Om två veckor har jag ägt min Coupé i fyra år och ca 8000mil och fortfarande är den lika snygg varje gång jag ser den. Det är alltid lika härligt att sätta sig i förarsätet och motron/drivlinan är alltid lika trevlig. Jag hoppas att du kommer att bli lika nöjd framöver med ditt mycket personliga bilval och att du kommer att dela med dig av dina erfarenheter framöver. /Johan Det finns tre typer av människor. Dom som kan räkna, och dom som inte kan... |
|
|
Jag tänkte bara fråga hur det är med utrymmet i en Z3 Coupe? Gäller då endast föraren, blir det trångt om man är nästan 1,90m? /Manray/ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.