|
|
|
|---|---|
|
Solen skiner i Malmö idag och jag kunde inte låta bli att ta ut bilen för lite fotografering. Vad tycker ni? Länk | |
|
they dont build them like this anymore: skön kärra!! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
Scheckheft |
Hej E9 är en av de vackraste modellerna BMW tillverkat. Bara att gratulera dig till en fin bil. Är förresten en aningens sugen på E9. Var och tittade på en i Luleå som tyvärr har råkat ut för en undermålig renovering. Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
Tack för det. Nästa projekt blir att fixa till en skinninredning, lägga i femväxlad låda och byta motorn(Puh). Hoppas att jag hinner till Malmöträffen... |
|
|
Mycket vacker bil. Verkligen fin... "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
| Lova att vara rädd om den... | |
|
Hej! Fin bil Pompe :) Undras hur många som nu finns kvar i trafik? Förresten...Varför byta motor?Har toppen blivit skev eller vad? Eller vill du kanske ha en 3,0 motor i stället ;) Mvh Janne. |
|
|
Här finns en i Trafik!! ; ) " Chrome is heavy and beautiful" |
|
| Jag har en "blueprintad" motor med nya kolvar etc. som jag tycker passar bättre i coupen än i E3:an. Passar på att byta när växellådan ändå ska i. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.