|
|
|
|---|---|
|
Bryr mig inte vad de kostar, vill ha de bästa! Har tröttnat på skiten jag har nu och orkar inte leta och prova mig fram. Vill ju att min "nya" fina ruta ska komma till sin rätt! Tack för tips och synpunkter! | |
|
Har läst att PIAA ska vara bäst. Men dom verkar va svåra att få hitta. Valde därför Bosh. Det ska finnas ett test nånstans på: www.aftonbladet.se/bil /Carl ______ Länk |
|
|
Original blad och original gummin är mycket bra. Komplett är det dyrt, men lösa gummin går att köpa. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
hur byter man bara gummit? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Man rycker ur det ur metallhakarna, genom att skjuta det i gummits längsled. Sista haken har ett stopp för gummit, ta en nogrann titt på det, så förstår du. De gamla metallinläggen i gummit flyttar man över till det nya gummit, innan man skjuter in det i metallhakarna. Man bör ha lossat bladet från armen, det är svårt att göra det på bilen. Ny gummin kostar 80-90 kr på BMW. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.