|
|
|
|---|---|
|
Grossister eller firmor? Nya såklart! Någon som har bra tips? Söker helst Michelin Pilot (sport). | |
|
www.dackonline.se Billigare än så är svårt att komma, bra service och kundsupport också. /Christofer |
|
|
Brukar inte däckonline vara ganska billiga? www.dackonline.se /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Hubbe325: Du han före :( /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Eller gummihuset.se ligger ungefär i samma prisnivå, som dackonline.se |
|
|
Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jag skulle rekommendera dackonline.se framför gummihuset.se av egna erfarenheter... /Wille |
|
|
däckonline är bra...som sagt...billiga och snabba leveranser... ///M3 |
|
|
Jag skulle rekomendera Gummihuset framför dackonline men det var för att dackonline inte hade det däck jag sökte... Leveransen och ordern gick annars smärtfritt, inga problem... -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
| Däckonline har haft mycket bra service varje gång jag haft med dom (honom) att göra. | |
| Kolla med Jordbro Däck och Service (om du bor i Stockholmstrakten). Han har i princip samma priser som dackonline. Beställer du genom honom får du däcken levereade till honom, så slipper du böket med att hämta däcken på posten! | |
|
Tack för hjälpen! De nya Michelin Pilot Sport är inte dumt... |
|
|
Beställde just 2 st 225/40-18 Dunlop SP9000 för 3317:-, ca 400:- billigare än gummihuset och halva priset mot den lokala gummihandlaren. Får väl se hur pass dom sköter leveransen etc... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.