|
|
|
|---|---|
|
Har fått nys om en 528A -75. Norrlandskörd, nylackad men med sprucken topp för 2000 spänn. Vet inte mer just nu men ska få reda på mer snart. Hoppas kunna få bilder av ägaren, det är nämligen 130 mil dit bilen står...:-). Men det måste vara väldigt bra pris??? Är det nåt speciellt förutom rosten jag ska hålla koll på? Länk Mvh Tjäder | |
|
Tänk på att kolla rosten rosten och rosten. Kan förstöra hjulhusen och trösklarna ordentligt på e12, dra bort klädsel i bagaget och kolla även golvet ordentligt. Tänk även på att det är inte alls säkert att bilen går att köra med sprucken topp, den drar troligen oxo grymt med soppa om det nu är en äkta 528A .... automat alltså och då är den nog inte billig att få hem. Var har du hittat den bilen, här uppe eller? (bor i Luleå) .. kanske någon bil jag känner till isf. ///M vh. Niklas BMWCS #3633 BMWCS Sektion Nord |
|
|
hmmm , be om bilder på den så kan man ju direkt se om den är värd att titta på... Släp är det som gäller om du ska ha den..... Ett hett tips annars om du letar e-12 , Finns med i SENASTE Bilsport det är en 520i -73 = skattebefriad med (kugelficherinsprutning) , ganska ovanlig ser helt ok ot på bilden priset är 4500 kr..... Annars så kan jag släppa en av mina 525'or -77 manuell låda samt bra skick dock avställd....till BRA pris.... Intresserad maila i sånt fall..........mvh Billy. E-12 Billy B-10 Länk Min pärla ! |
|
|
Har bilder på den om du är intresserad ! E-12 Billy B-10 Länk Min pärla ! |
|
|
Jag är intresserad av att se de där bilderna.... Länk Mvh Tjäder |
|
|
ok , mailar dom till dej då.... E-12 Billy B-10 Länk Min pärla ! |
|
|
Klart.......mvh Billy. E-12 Billy B-10 Länk Min pärla ! |
|
|
Mathias ?? Fick du några bilder då det var lite struligt att skicka inatt..... E-12 Billy B-10 Länk Min pärla ! |
|
|
Jadå, har fått dom. Den ser ju bra ut, har bara inte haft tid att svara förrän nu. Ska ta en funderare så lovar jag att återkomma inom några dagar! Länk Mvh Tjäder |
|
|
OK , ok... då fick du texten med som jag skrev antar jag.... (lite fakta om den bilen) Ja... ta en funderare för den är bra och till det priset är nog lite svårt att hitta en som fungerar osv... mvh Billy E-12 Billy B-10 Länk Min pärla ! |
|
|
Mathias !!!! Vad händer ???? intresserad eller ??? E-12 Billy B-10 Länk |
|
|
Jag har fruktansvärt mycket på gång just nu, + att jag åkte på flygande bes. med vinterbilen häromdan så det ser tyvärr ut som att jag inte kommer att kunna köpa bilen av dig just nu... Vill inte att du ska "hålla" den åt mig, men om den finns kvar lite längre fram typ i vår så vill jag gärna komma och titta på den. Men som sagt, om du behöver sälja den nu så gör det till nån annan!! Länk Mvh Tjäder |
|
|
Billy// Hmm, E12 ska man ju äga någon gång... vidarebefordra mailet till larsson.kristian@bredband.net Vi är ju dessutom, praktiskt taget grannar! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
ok...Mathias...Kristian det kommer ett mail snart.... E-12 Billy B-10 Länk |
|
|
Så Kristian nu är det fixat !! E-12 Billy B-10 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.