|
|
|
|---|---|
Ronny Simonsen |
Heisann! Sitter og lurer på om jeg skal skifte inn "Sleden" med en nyere bil og to biler skiller seg ut på min liste; 523i og 320d Hvilken bil er best? Synes E46 er en finere bil enn E39, men 2,5l i 523i skal vist være en veldig bra og driftsikker motor. BMW er jo ganske ny på diesel og jeg vet ikke hvordan disse dieselmotorene er. Har prøvd så jeg vet at de er sterk og billig i drift. HVis man ser bort fra at BMW==Bensin, så hva mener dere jeg burde velge? -- mvh Ronny Simonsen Narvik - Norway BMW 525i 24v 1990mod. |
|
Vanskelig å sammenligne to ulike biler - de er lissom i hver sin klasse. Det kommer helt an på hva du vektlegger. De har jo et ulikt særpreg begge to. 5-serien tror jeg er av litt bedre kvalitet, bedre komfort, større plass. 3-serien er litt mer moderne (nyere modellserie), mindre og mer sportslig. Personlig ville jeg valgt 523i hvis det var en sprek utgave. Tror du kan få mer bil for pengene hvis du velger 5-serien. Når det gjelder diesel, så tja... 320d er faktisk bedre enn 320i prestasjonsmessig på alle punkter, etter det jeg har lest. Billigere i innkjøp og billigere i drift. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.