|
|
|
|---|---|
|
Ca 17000mil,inredningen är i tyg(Alpinas sport såklart),ganska original inkl Alpinas 17'' fälgar.Diamantsvart metallic,lite små stenskott i fronten,välvårdad i övrigt såg det ut som ivf.. Vad ska man ge för en sådan utan att skämmas ;),mellan tummen och pekfingret.. Alla svar mottages tacksamt. Mvh Janne. | |
|
50-70´ ?! beroende på historik. Titta på mobile så får du nog en fingervisning vad de kostar i DE iallafall. M V H Stephan |
|
|
Ok!Tack för svaret.. Hmmm såg en nu på blocket för 63' och en på Mobile för ca 4000Euro. Du verkar ha rätt prisnivåläge på Alpina B10 3,5:an,Tack igen :) Begärt pris nu på detta objekt är 89'. Mvh Janne. |
|
|
Bilförsäljaren ringde mig igår och sa att den blev såld nu.... Jag hade nämligen begärt att få ett kompressionsprov på denna Alpina för några dagar sen,men dem "hann" inte göra detta innan den nu blev såld till någon entusiast(får man hoppas iaf). Vet inte vad dem fick för bilen,men JAG tyckte att priset bilhandlaren ville ha var i överkant..Hade tänkt att ge ett bud senare,efter bl.a. div koll av mekaniken på vagnen...Var tydligen lite för seg i vändningarna tyvärr..Trodde aldrig att dem skulle få sålt bilen till någon annan med det priset(naturligtvis förhandlingsbart),därför hade jag inte speciellt bråttom. Våren lockar fram dem "snabba klippen" iaf... Ok,blir väl att börja plåtrenovera M535:an istället.. Mvh Janne. |
|
-BeeMWe- |
Janne T: På tal om plåtrenovera M535an, vart köper man enklast ekonomiplåt till våra bilar? Jag skulle uppskatta: Golv Innerskärmar bak höger Trösklar Bakskärmar |
|
Kolla med plåtfirmorna i din närhet...Mitt tips idag iaf,har inte själv "checkat upp" "bäst o billigast" ännu.. Mvh Janne. |
|
-BeeMWe- |
Bildemo i Uppsala hade typ skärmkanter och trösklar för 700 kr paret |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.