|
|
|
|---|---|
|
Nu skall ni få höra?.I oktober förra året var jag och hälsa på bekanta i Stockholm.Givetvis åkte jag till Bmw i Solna och träffade en kille som precis hade köpt en m5 e39 -02 fullutrustad.Gissa om jag blev avundsjuk.Vi pratade en hel del och Stefan Ivarsson som han hette lovade en åktur om han hde vägarna förbi Uddevalla på västkusten.I slutet på november hade han vägarna förbi.Det hela slutade med att jag och Stefan och en Tjej som vi hittade på en fest i Hällevadsholm hamnade i Oslo.Hur som hellst tappade jag och Paula som hon hette bort Stefan och jag hade nin jacka i bilen.Någon som vet vem Stefan Ivarsson 44år iStockholm är som har en blå svensksåld m5 -02,har ej hans telnr.Jag saknar min jacka.I fall ngn vet ngt eller du Stefan läser detta hör av dig. ljohanl@spray.se (0739954811).Hur som hellst vi stannade kvar i Oslo i två dagar och hade grymmt skoj. Hellre en gul volvo än en röd saab | |
haimaul |
Now that's what I call partying!!! Why pamper life's complexities When the leather runs smooth on the passenger seat |
|
Har du prövat att ta reda på hans telefonnummer? Enligt Eniro Länk så finns ingen med det namnet i Stockholm, men om man bara söker på namnet så finns det flera runtomkring Stockholm. (eller också så har han hemligt telefonnummer). |
|
|
Carpe diem! Kan du inte kontakta BMW Solna och förklara din historia? De kan ju inte ha sålt alltför många M5:or den dagen du var där... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
pierrerules |
HAHA lund din dåre kom hit igen så ska vi nog få tag i snubben mvh pierre HELLRE BMW M5 ÄN GUL VOLVO |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.