|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet hur många såna som tillverkades ? Min färg heter "alpinvit II" Tror det är kode 218. Har bara sett en tillsalu och det var en 3,8 om jag inte minns fel! Har även sett nån vit M5-Touring men det värkar ju inte vara så vanlig färg på en M5a? //Andreas | |
|
I vårat M5 E34 Limousine register finns det 4 stycken förutom din. Finns minst två vita M5 Touring. Det kan finnas fler sedaner, men alla är inte identifierade, men det är på gång så man får se i alla fall för den svenska marknaden. Färgen är väldigt ovanlig, speciellt att hitta en vit originalskick. Innan jag köpte min M5 så var jag intresserad av en alpinvit M5 -91:a som fanns i Österrike. Riktigt fin färg faktiskt. //Schnitzer Min M5: Länk |
|
|
Bra grabbar, nu börjar det likna nått. Vitt är tidlöst. |
|
V12 LeMans |
Håller med att vitt är tidlöst , kör själv ingen M5 men en vit 540 med sportpkt och M5-3.8-fälgar och härlig motorsång . Skulle kunna tänka mig en vit e38 eller e39 . Finns för övrigt en vit e60 här i Ängelholm . (BMW´s racingbilar brukar ju vara vita , :) ) |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Min Alpina B12 E32 är vit och det tycker jag är snyggt. /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
Jag träffade en kille i på norrträffen i fjolsommar som hade en vit M5 touring . tuvär så finns de ingen bra bild på den från träffen ..... mvh lasse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.