AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
2.392

styla en e36

Sida 2 av 2
ok...men drar dem mycket då...det får inte bli allt för dyrt
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Svårt att säga men jag kör 70% stadskörning och då drar min ca 1,1 liter/milen. Då tankar jag grön 98 (finns på "alla" mackar). Men enl. mig så drar inte min 328:a nämnvärt mycket mer än min fd. 325:a.

Sen om du ligger och cruisar (jämn gas runt 90km/h) på motorvägen/landsvägen så kan du få ner förbrukningen betydligt. Har faktiskt kör en sträcka på 8 mil med en medelförbrukning på 0,66 liter/milen. Ska dock tillägga att detta va ett av de tråkigaste ögonblicken jag har i min 328:a *ler*. Notera att jag gjorde endast detta i "forskningssyfte"*ler*.

Mvh Jimmy

Min ögonsten: Länk
ja kommer typ få välja en bil för 60000kr utan styling asså.... finns de nåt annat alternativ istället för en e36
Le
636
LeeRoy
328 -99:a
importera..... genom ett seriöst företag som erbjuder garanti... flesta gör de...

LeeRoy
Le
636
LeeRoy
328 -99:a
fast försäkringen blir rolig .... ja betalar 11400:- helår...

LeeRoy
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

När det gäller den summan så skulle nog jag vilja citera mig själv och ett inlägg jag gjorde i en annan likadan tråd här på forumet.

"Skulle nog råda dig till att köpa en 323. alt. 318 (men då missar du sexans underbara ljud). 320:n känns alldeles för slö och 323:an är inte så mycket dyrare. Tom. 318 tycker jag upplevs som piggare än 320. Manuell låda är oxå ett tips på en så här pass liten (sport) bil. Men 323:an fanns först -96 om jag inte minns fel. Sen ekonomiskt så är ju naturligtvis 318 billigare, när det gäller bensin, servicekostnader och reservdelar mm.

Om jag skulle varit i din sits så skulle jag prioritera sexan och rikligt med utr. framför en ännu större motor. Motorkraften vänjer man sig vid medans rikligt med utr. känns mer nyttigt. Men kortfatta så menar jag hällre en fräsh och rikligt utr. liten sexa än en skabbig och snålt utr. M3:a."

Och som det redan sagts. Kolla upp det där import. Men va noga och försiktig.

Lycka till

Mvh Jimmy

Min ögonsten: Länk
Be
533
BeemerFInne
BMW E36 -92
Är det inte lättast att helt enkelt ta det man tycker e snyggt, å skita i vad andra gillar?????

Så har jag gjort!
jo de kanske e lätt men ja vill veta lite...dem här på forumet har snygga bilar (nästan alla).... beemerfinne är en 316 slö
Suppe
Ang BMW luddes stylingtips, köpte en 328 97'a för någon månad sen och funderar på lite styling. Tänkte fråga lite om priser och så från ditt meddelande.

"18" fälgar, gärna breyton magic. - Har "nya" 17'bbs och har ej råd med ett par 18 just nu.
Sänkningssats 50/20 - Pris/vilken sats/vart?
M3 e36-front + orginal läpp - Sitter på
M3 e36-lister - Sitter på
M3 e36-bakkjol - Sitter på
M3 e36-sidokjolar - Sitter på
Angeleyes, ej klarglas. - Vart?
Projetorblinker fram, med svart "bakgrund" - Vet jag faktiskt inte vad det är, lite info?
Vit / röda baklampor - Sitter på
Vita sidoblinkers - Sitter på
97:ans front - Har 97'ans 328'a
Ljus toning av rutor runt om" - Ska göras snart, kostar runt 3000/3500 för 5 rutor?

Frågar efterssom jag själv har noll koll på sånt här medans dom flesta här verkar ha stenkoll.
Suppe
Sen skulle ett par m3speglar sitta bra, vita, vart kan man hitta sånna till rätt pris?
ed
776
edge
520dT M -15
ja tycker du ska slänga på en seidl frontspoiler för de ä rätt snygga.
Länk
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Monterade mina projektorblinkers med svart bakgrund nyss, blev grymt snyggt!

//Thorssa
thorssa haru nån bild
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Min kompis har bilden på sin dator, har ingenstans att lägga upp den dock. Om någon här har den möjligheten så kan jag skicka den.

//Thorssa
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.