|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| hur skulle ni styla en e36 sedan ..det ska inte vara för mycket ganska diskret men ändå snyggt | |
Bmw ludde |
18" fälgar, gärna breyton magic. Sänkningssats 50/20 M3 e36-front + orginal läpp M3 e36-lister M3 e36-bakkjol M3 e36-sidokjolar M3 e46-bakspoiler läpp Angeleyes, ej klarglas. Projetorblinker fram, med svart "bakgrund" Vit / röda baklampor Vita sidoblinkers 97:ans front Ljus toning av rutor runt om |
Bmw ludde |
glömde speglar: har inte sett m3 e46 speglar på en e36, kanske e snyggt ? |
\\\M 325i ZENDER/// |
såg en kille såde på börsen här bild fanns på e36 å d såg mkt bra ut. --- Projekt trippel xXx i gång. |
| tja..tack så mycket...ja ska snart få en e36 av farsan vet ine vilken men en 320 skulle sitta fint och jag ska styla den lite men bmw-ludde va e de för lister du menar e de dem som sitter på dörrarna eller | |
|
Klockren styling!!! Har fått mina proejktorblinkers idag :D //Thorssa |
|
Bmw ludde |
M3:an har lika breda lister som fram och bakspoilern har orginal. Orginallisterna är smalare. |
| ok tack så mycket..har ni nåra bilder på era bilar så ja kan se | |
|
Låter ju som min bil :-) Letar dock Angel Eyes (svart "bakgrund"/inramning) samt sv bakljus i crystallook. // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
bmw_jerry: Be farsan om en som redan begåvats med ///M-chassi så får du mycket trevlig/diskret stylin på köpet :-) plus att grejerna e byggda för att lira tillsamans, sänkning, kränghämmare mm. // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
| ok ska se va han kan göra..ni som har m-chassi e de stor skillnad från vanlig..ja menar e det mindre komfort | |
|
Visst får man några frågor ang stötigheten från passagerarsätet men det rinner liksom av en så fort vägen börjar svänga eller farten öka (i bästa fall båda två). Hade en 316 -92:a med "orginal-chassi" innan och det e stor skillnad, styvare och exaktare. Funkar även utmärkt vintertid, så skönt balanserad att man måste ligga i ordentligt innan det går på tok (har hört att det går men inte lyckats själv ännu). // CB. By the way totaly of topic så sökte jag på 320 / M-chassi på Powerbörsen och jag har svår att tänka mej att någon av dom två träffar man får e helt ärliga. Jag har då inte hört talas om att man utrustar bilarna med M-chassi utan att hänga på resten av M-kittet. // CB Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
| ok....så de e bättre me m-chassi....om du hittar nån fin o lagom billig e36 kan du väl säga till...det behöver inte vara en 320....318 e oxå bra men alla andra går oxå men det ska hellst vara 318-320 | |
|
Det har skrivits mycket gott om 318is som kanske kan vara något för dej, 140 hk å ofta rätt trevlig stylade. // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
| har 318 140hk e det inte bara 318is som har det....318 e mycket bra för den har lagom mycket kraft och är inte dyr i drift | |
|
bmw_jerry köpte en 325 -94 193kusar.. tyckte de va grymt drag i typ en vecka.... sen blev man omkörd av en m3:a hmz.... skaffa en 328 istället om de ändå e farsan din som pröjsar.... du kommer ångra dig om du slänger ut massa pengar på styling till en typ 320... kan bli pinsamt å komma med fetstylad bil som sen inte hänger på andra..... LeeRoy |
|
| jo man kanske blir omkörd men 328 har väl lika mycket hk som 325 sen är det kanske för mycket för mig...ja har inte ens körkoert men ska få de snart ... | |
| 328 och 325 har samma maxeffekt på papperet men två helt olika karaktärer. Skillnaden kan bäst jämföras vid en provkörning... | |
| ander s va har du för bilar ser att du har 3-serien men vilka | |
| Tyckte BMW ludde sammanfattade kanon vad man behöver göra med en E36 för att den skall bli snygg. Andra attiraljer blir väldigt lätt oerhört "taikon" om uttrycket tillåts. | |
|
bmw_jerry: Precis som Andreas S säger så har 328:an och 325:an samma kraft enl. pappert (skiljer endast 1hk). Men karatärerna på dessa bilar skiljer som dag och natt. Hade en 325:a innan jag köpte en 328:a våren -03, och det va grym skillnad. 328:an har ett mycket bättre vrid. vilket kortfattat betyder att du får lite mer tryck även på låga varv. Så rådet är precis som Andreas...provkör de båda. Sen är ju 328:an dessutom en nyare modell 95- och då oxå dyrare. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.