|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
hej är det någon som e duktig på photoshop som skulle kunna photoshoppa en z4... typ ha vita blinkers överallt och nån snygg färg kanske en m-front alltså inte för mycket.. tack på förhand | |
| låter som en utmaning åt ThaMaztr ;-) | |
| tja..ok vet itne vem de e men kan du kontakta honom....skulle itne du kunna göra en | |
|
Jag kanske kan göra ett försök! Har du någon särskild bild på en Z4 som du vill jag ska modda, bmw_jerry? M-front kan jag inte göra, men vita blinkers, större hjul och en lätt sänkning samt toning av rutorna kan jag ordna. /Masten Bilarna: Länk |
|
| nej ja har ingen speciell men om du hittar nån typ i profil ..så mans er framifrån o från sidan..skulle du kunna byta färg oxå | |
|
Sådärja, nu har jag gjort en liten diskret moddning. Fälgar från M3 CSL, borttagen positionslykta på bakre stötfångaren samt vita (nästan iaf) blinkers. Inget avancerat, utan bara - i mina ögon - diskret och smakfull styling. Original: Länk Moddad: Länk /Masten Bilarna: Länk Jag har CABstinens! |
|
| tack så mycket det var snyggt....varför komemr inte bmw mw vita blinkers fram till z4...ja har sett vita sido- och bakblinkers men inte fram | |
|
Det går att beställa vita blinkers fram, men de är ruskigt dyra. Att eftermontera går på runt 10000 kr i och med att man måste byta hela strålkastarna och inte bara de orangea plastbitarna. /Masten Bilarna: Länk Jag har CABstinens! |
|
| de va ju synd att de skulle va så dyrt....de kanske komemr billigare alternat på eftermarknaden | |
|
typiskt att man numera måste byta ut halva bilen för 10000 för att få en plastbit värd en tia utbytt. snyggt jobb ThaMatztr! |
|
|
Black Z3: Tack :) /Masten Bilarna: Länk Jag har CABstinens! |
|
|
hej! kostar det 10'000 att byta ut till vita blinkers fram om man har bi-xenon me? eller blir det ännu saftigare då? /Cronor |
|
|
Nån som har bild på Z4 med vita blinkers? Ny bild 18 Jan- Länk |
|
| alpinas s roadster har ju vita blinkers sök på den så får du se | |
|
de alpinor ja tittat på har inte vita blinkers fram... fast dom är riiktigt läckra ändå! /Cronor |
|
|
trixade lite i photoshop... vita blinkers fram Länk Länk /Cronor |
|
| dem som var på geneve salongen var med vita blinkers | |
|
Här är en Z4 Individual med vita blinkers - riktigt snyggt Länk |
|
| hej här är en alpina roadster s Länk. | |
| en till bild Länk | |
|
en till... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.