AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
3.477

phottoshoppa en z4

Sida 1 av 3
hej är det någon som e duktig på photoshop som skulle kunna photoshoppa en z4... typ ha vita blinkers överallt och nån snygg färg kanske en m-front alltså inte för mycket..
tack på förhand
Bl
342
Black Z3
Z8 -00
116i-04
låter som en utmaning åt ThaMaztr ;-)
tja..ok vet itne vem de e men kan du kontakta honom....skulle itne du kunna göra en
Jag kanske kan göra ett försök! Har du någon särskild bild på en Z4 som du vill jag ska modda, bmw_jerry? M-front kan jag inte göra, men vita blinkers, större hjul och en lätt sänkning samt toning av rutorna kan jag ordna.

/Masten

Bilarna: Länk
nej ja har ingen speciell men om du hittar nån typ i profil ..så mans er framifrån o från sidan..skulle du kunna byta färg oxå
Sådärja, nu har jag gjort en liten diskret moddning. Fälgar från M3 CSL, borttagen positionslykta på bakre stötfångaren samt vita (nästan iaf) blinkers. Inget avancerat, utan bara - i mina ögon - diskret och smakfull styling.

Original: Länk
Moddad: Länk

/Masten

Jag har CABstinens!
tack så mycket det var snyggt....varför komemr inte bmw mw vita blinkers fram till z4...ja har sett vita sido- och bakblinkers men inte fram
Det går att beställa vita blinkers fram, men de är ruskigt dyra. Att eftermontera går på runt 10000 kr i och med att man måste byta hela strålkastarna och inte bara de orangea plastbitarna.

/Masten

Jag har CABstinens!
de va ju synd att de skulle va så dyrt....de kanske komemr billigare alternat på eftermarknaden
Bl
342
Black Z3
Z8 -00
116i-04
typiskt att man numera måste byta ut halva bilen för 10000 för att få en plastbit värd en tia utbytt.
snyggt jobb ThaMatztr!
Black Z3: Tack :)

/Masten

Jag har CABstinens!
hej!
kostar det 10'000 att byta ut till vita blinkers fram om man har bi-xenon me? eller blir det ännu saftigare då?

/Cronor
Nån som har bild på Z4 med vita blinkers?

Ny bild 18 Jan-
Länk
alpinas s roadster har ju vita blinkers sök på den så får du se
de alpinor ja tittat på har inte vita blinkers fram...
fast dom är riiktigt läckra ändå!

/Cronor
trixade lite i photoshop... vita blinkers fram

Länk
Länk

/Cronor
dem som var på geneve salongen var med vita blinkers
Z4
28
Z4
Z4 3.0
Här är en Z4 Individual med vita blinkers - riktigt snyggt

Länk
hej här är en alpina roadster s Länk.
en till bild Länk
Z4
28
Z4
Z4 3.0
en till...

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.