|
|
|
|---|---|
| Finns det någon fungerande och snygg vindavvisare till E-39 touring | |
| Det finns en snygg, men EJ fungerande. | |
|
Kentx: Menar du att orginal vindavvisare inte funkar alls? Funderar nämligen på en sådan... ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Köp den om du tycker att den är snygg. Men fungerar som smutsavvisare, det gör den inte. Jag köpte nyligen en med anledning av nedsmutsningen av bakrutan. Det blev inte ett dugg bättre. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Blir väl att skruva dit en sådan där vindavisare som man hade på Volvos 145or :)) de funkade ju :)) ///MVH Hasso Länk |
|
Hasso Menar du en sådan där snygg sak i svart böjd plast.Den lilla orginal vindavisaren som sitter på min tror jag gör så att det samlar på sig mer skit än utan.Eftersom jag inte orkat fixa min trasiga bakrutetorkare så är rutan konstant nersnöad/nerskitad. Den som hittar en fungerande vindavisare som är snygg kan gärna maila bild till mig. ------ Mvh Nisse Länk |
|
|
Jag är också intresserad av en sådan. Böjda plexi modellen passar ju inte riktigt på en E39 T. Hade en sån på en Granada kombi för länge sedan... var ung och ball och vände den så den pekade uppåt. ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
Njuren |
min lilla m-vinge skyddar min bakruta iaf perfekt BMW - i nöd och lust |
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Är det den här Katt-trampolinen vi talar om :DD Länk ///MVH Hasso Länk |
|
Är det någon som har erfarenhet av katt-trampolinen ifall den fungerar bättre mot snö/smuts än den lilla orginalavisaren? ------ Mvh Nisse Länk |
|
Det hjälper väl inte ens med en sån här jättetrampolin :DD Länk Den första är en originaltakspolier men om det går någon nytta vette sjutton bakrutan verkar ju vara igendammad ändå. Länk ///MVH Hasso Länk |
| Farsan har både tattargaller samt hund-45:a-vindavvisare hemma i garaget. Ev. spekulanter kan höra av sig till mig. he he | |
| På Volvo V70 årsmodeller -97 t.om. -00 finns en spoiler man kan sätta högst upp på bakluckan, lackerad i samma färg som bilen. Den ska tydligen fungera väldigt bra mot nerstänkt baklucka. Fast den passar inte så bra på E39 Touring... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.