|
|
|
|---|---|
|
En trimkam från enem framtagen speciellt för m20 med turbo... Enem z45 turbo heter den... | |
| ..vilka värden är det på kammen?? | |
| vad kostar den, ja kan fixa en ny kan av dig annars | |
| kam åt dig ska d stå | |
| 280grader duration 112 i nockvinkel å lyftet kommer ja inte ihåg 7,20 plus utväxling eller nått sånt... Priset på Enem e ca 3800:- har ja för mig. | |
|
280/280 duration,11 mm lyft 112 graders nockvinkel. kan ja fixa, verkar vara samma www.jk-racing.se Mitt och K1mzo´s projekt |
|
| Skumt? Min hotmail funkar inte, det anger inte längre när det blir ett nytt inlägg här:( Konstigt.... hursomhelst så har jag redan köpit kammen:) Kostade 3900:- Hoppas det blir bra med den! | |
| k1mzo: På Enem kostar den ca 3900:- helt ny. | |
| jag betalar 2936+ moms =3670 kr för min kam ( 296 med 12.25 lyft och 112 nockvinkel ) ! | |
| från enem alltså ! | |
| så plus frakten så blir de ungefär 3900:- då | |
|
k1mzo: Jag handlar bara där de e billigast sen om du får betala frakten två ggr eller inte spelar ju ingen roll för min del :-) Mvh Fredrik |
|
| För mig vart det exakt 3900:- Inklusive frakt:) | |
| Öhhh oopss, blev visst tre gånger:) Att stamma när man skriver kan ju inte va helt vanligt | |
Lotus Samuel |
Durationen kan man ju få till vad man vill. Beror ju på när man börjar räkna. Ska man ändå överdriva så kan man ju räkna lite innan ventilen börjar öppna. Isåfall har jag 320/320 på min ;-) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.