|
|
|
|---|---|
| kammen börjar bli sliten så det är dags att byta.....men vad gör man?...plockar i en original eller nån som är lite roligare??.......inte ute efter nån racekam som gör bilen okörbar under 4000rpm utan jag vill att den ska gå snällt och fint på alla varv...några förslag???....... | |
|
Har haft samma funderingar...Dock till en 735.. Jag kommer nog inte lägga ned 2k extra på en trimkam jag tycker det rimmar lite illa med vad jag ska använda bilen till.. Tycker inte det är värt dom extra slantarna... Men om jag däremot hade haft en 535 som du vette fan om jag inte hade investerat i en Schrick-kam.. Med en snällare kam tappar du inte på botten och du får ett härligt tillskott uppe i registret.. Det enda som kan bli är att du får lite orolig tomgång.... MVH David Öfverdahl-Forslöf |
|
|
Hej... Tycker helt klart du ska köpa en mild trimkam,en Schrick kam om BMW:n själv får välja.Ett litet effekt tillskott är ju alltid trevligt på en sån bil,och tar du en snäll kam så blir det nog inga problem med bottenvridet.Kommer inte att tveka en sekund när min behöver bytas. MVH |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.