AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.243

vinge till e36 cab -94?

Le
636
LeeRoy
328 -99:a
Tja...

tycker cabben ser naken ut bak,,, nån som har nått tips om en schysst vinge som passar... inbyggt bromsljus...

gärna nån länk till nån som har vinge på sin cabbe...

är rädd att de ba kommer se malplacerat... men nånting saknas bak... har skaffat en m3 baklucka med inbyggt bromsljus, behöver omlack pust trilla typ av stolen när ja fick prisuppgift pån... jagar billigare lackerare..

nån som vet nån bra lackerare som e billig i kalmar?

LeeRoy
jeg er helt enig med deg og vurderer dette sterkt selv, men jeg vil ikke ha noe stooor vinge. jeg vurderer denne Länk
men vet ikke om den passer til cab.
Le
636
LeeRoy
yes...

den va rätt schysst, men stack ut för långt bak för min smak... kollade i galleriet på cabbar verkar inte va nån som har vinge på cab.. hmz...

är lite sugen på m3 vingen, men rädd att den ser för stor ut...

faen vinge till cab e skitsvårt.......

LeeRoy
Do
21
DoJJe_xtr
M3 cab -96
jag har m5 läppen på bakluckan ser ganska diskret ut
Visa användare
118
blue 325
M3 cab-97 estorilblå
Den ända vingen jag tycker passar på en cab är den lilla bmw original läppen som sitter på M5, har hört att den ska passa på
e36, är själv lite sugen på en sån.
Visa användare
118
blue 325
M3 cab-97 estorilblå
du han före :)
sk
252
skinkan
M3 cab 98
535 dam-sport touring 07
bmw 645 cab 12v
730 95 e38
3,0cs 72
jag har oxå den lilla m5 vingen till min m3 cab har tyvärr inte hunnit montera den än.

har du kollat med kb lack i kalmar.har själv lackat lite grejer där till bra priser.var har du kollat?hur mycket ville dom ha?
Visa användare
654
Adrenalin
323i A -98 Touring
Håller med om att "///M5 Läppen" borde räcka. Stor risk att du sabbar den så enormt snygga raka linjen bilen har med taket nere annars. // CB.

Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk
Le
636
LeeRoy
Dojje_xtr

du har ingen länk till din cabbe så man kan se hur den ser ut??

Skinkan:
jag va å snackade med sjöholms lackrekond dom ville ha 4800:- för att lacka en kercherfront å backlucka, backluckan kräver visserligen nerslipning, men ändå????? faen man blir ruinerad...

LeeRoy
Do
21
DoJJe_xtr
M3 cab -96
har bilen i galleriet men den bilden är inge bra kan försöka fixa bättre bilder i helgen
sk
252
skinkan
M3 cab 98
535 dam-sport touring 07
bmw 645 cab 12v
730 95 e38
3,0cs 72
det lät dyrt,men hör hos kb lack(lackning kvällstid är ju alltid billigare)jag ska försöka montera min vinge i helgen så kommer den oxå in i galleriet.annars kan du titta på den live i kalmar första helgen i april,tänkte ta första "sommarturen"där.
Le
636
LeeRoy
Tja Skinkan..

gutt.. samma här första helgen i april :-)

fick tag i en lackerare färjestaden som lackar fronten å bakluckan för 2500:- faen halvering av första budet, de lönar sig å jaga...

vi lär väl synas då :-)

har ju en del å fixa på bilen tills dess... kercher fronten å baklukan monteras, har skaffat alu lookalike invändigt, men vete faen me de såg plastigt ut..

så de e ba vinge som saknas... vi får jämföra bilarna sen :-)
jepp lägg in bilder sen på galleriet... så man får se :-)

LeeRoy
sk
252
skinkan
M3 cab 98
535 dam-sport touring 07
bmw 645 cab 12v
730 95 e38
3,0cs 72
jag har oxå en del kvar elr rätt mycke om jag ska va helt ärlig men det löser sig nog tillsdess,tyvärr var min nya front restad i 4 veckor till :(

sen återstår bara polering,måla bromsar,koppla in stereo anläggningen och montera vingen.

det lär nog bli mycket folk ute på gatorna den helgen.får man hoppas.

vi syns....
Le
636
LeeRoy
såg att du ville köpa en m3 front.... min e till salu så fort kercher fronten e på plats.....

den e lackad i calypsoröd färg.... en spricka i ena dimljusglaset annars bra skick.. e du intresserad??? bor du här i kalmar??

LeeRoy
sk
252
skinkan
M3 cab 98
535 dam-sport touring 07
bmw 645 cab 12v
730 95 e38
3,0cs 72
japp det ville jag förut men det va typ e46,men det va dåligt med svar så jag beställde en ny istället.

jag bor en bit i från typ 7 mil,men brukar tillbringa en del lördagskvällar i kalmar,lite mer rejs å roliga bilar hos er.
Le
636
LeeRoy
oki...

de e sant ;-)

tror inte de blir nåt problem å bli av med fronten iaf... verkade va en jäla massa som ville köpa m3 front..

LeeRoy
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.