|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Sådärja, wallace! Nu är priset mer marknadsmässigt.... :-) /Christofer |
|
|
Haha, ja kanske det Hubbe.... :) Jag ska inte heller döma ut någon eller något men det är MÄRKLIGT att så många 7-serie gått så pass lite tycker jag. Jag kan bara inte tro det. Sen finns det självklart undantag ! |
|
|
Mellan 130-135 gissar jag på. Sedan så gissar jag även på att den som köper en 728iA kör en del så att slippa den otroligt höga förbr. i en 740/750 så har d köpt en me lite mindre motor. 80 000kr för en sån är ju som att sälja sin CL600 för 200 000kr. Låter högst orimligt om allt är som det ska med bilen. Ny bild 18 Jan- Länk |
|
|
Håller med om den ofta mycket knepiga värderingsattityden. Det skulle vara spännande att se slutpriser på alla diskussioner om värdering :-) Wallace: är din 528 e39 värd 80.000 SEK som du skriver? Mil? Utrustning? Jag kanske vill köpa den av dig för 79.000 :-) Jag gissar förresten på 140' Låga mil = mycket högre värde. Och jo,det finns de som kör lite, jag kör tex ca 1000 mil /år med min privata bil. Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Sen måste jag ju tillägga att det är vad jag tror bilen gick för. Tror dock bilen är värd en slant extra pga. sv såld, lågmil, bra utr osv osv. me tanke på alla andra ex, importer, högamil mm. Ny bild 18 Jan- Länk |
|
|
Hmmm. Var priset rätt? Nej. Två bilar är fler än en.. |
|
|
erito Den är perfekt. Gått 19.500mil. Fjordgråmetallic, svart montana - skinn med el-svank, svarta paneler, stor klima, 17 hjul, armstöd, el-hissar, el-värme i stolar, "lilla färddatorn" manuell låda. Import, servicebok helt ifylld. Saknar: I princip allt såsom: Farthållare, regnsensor, CD, Fjärrlåsning, navigator/TV, telefon, el-rullgardiner, larm, PDC, el-stolar, taklucka, stor färddator osv. Allt är bytt på den. Jag tror inte den lär gå för mycket mer än 80, detta utifrån de värderingar som ges på forumet vid privat försäljning. |
|
|
Mellan 120-140k gissa jag på. Mvh Jens BMW CS # 5080 Min bil: Länk |
|
|
Wallace: Jag tror du har rätt :-) Jag letar en som gått lite mindre + lite mer utrustning. Räknar med att få ge uppåt 100' för en -98 om jag inte importerar en själv då hamnar jag kanske på 110' men får all utrustning jag vill ha ( M-multiratt, Antisladd+spinn, sportstolar, cd, klima-aut., fjärrlås, stolsvärme etc..) Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
erito: Ja tyvärr är det nog så i mitt fall. Nu börjar jag bli jobbigt nyfiken på vad den där rackarns 7án gick för. |
|
|
Är lite trött på såna här trådar där frågeställaren dröjer så förbannat med svaret, du har fått gissningar mellan 80 och 150 kkr. Kläm fram nu vad du gav. /Christofer |
|
|
hehehe du är väl inte otålig, hubbe? :) /Andreas |
|
|
Hallå det är är cyberspace!! här skall allt gå skitfort :-D Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Vem, jag? Neeej inte alls..... :-) /Christofer |
|
|
Hallå!!! Vi döööör ju av nyfikenhet här! /Christofer |
|
|
Den verkar ju vara väldigt fin. Så säg 138765,99 kr? |
|
| Den kanske var gratis? Gratis e´gott!!! | |
| 126480:- med beg.vinterdäck på 16" alufälgar. | |
735 |
Den kanske gick för betydligt mer?? Killen kanske inte vågarskriva ngt, med tanke på som tidigare sagts låga värderingar på forummet, vad vet ja.... |
|
Ääääh kom igen nu! Fram med det! /Andreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.