AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
616

Någon som vet ngt om "lilla Regskylten" på micro?

Njuren
Tjena!Va inne på Micro i lödde o där såg ja att man kunde beställa eller bgt en liten regskylt med själväftande tejp tror ja,var bara inne snabbt så ja hann inte läsa om det men de verkar som man kan få en liten skylt där för 300 direkt i butiken laglagt.Någon som testat?Vet tat man kan fixa på vv men då får man klydda o ha sej.

BMW - i nöd och lust
Visa användare
1.626
Hangaround
Audi V8 quattro -90
Lite onödig utgift eftersom du inte får använda skylten till annat än till exempel väggprydnad. På bilen godkänns den inte, i alla fall.

Sex på alla fyra, roligast så!
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Njuren: Inte olagligt att sälja el. köpa, däremot är det olagligt att ta bort din VV-plåt/plåtar och montera dessa och sen ge sig ut på vägarna. Dessa skyltar säljer Micro i "uställningssyfte".

De ända skyltarna som enl. svensk lag är tillåtna är just VV-skyltar, små som stora. Att sen få en liten skylt till en bil där normalt en stor skylt passar är väldigt svårt och tom. omöjligt enl. vissa.

Finns mycket info om små reg. skyltar här inne på forumet så använd sök funktionen så kommer det upp en massa trådar.

Mvh Jimmy

Min ögonsten: Länk
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Hangaround: I`am to slow...

Min ögonsten: Länk
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Tjenare.

Jag köpte min förra skylt därifrån. Bra kvalité och fyllde sitt syfte och orsakade även böter.

Den är lite liten bara. Hade velat ha en lite större.

/Edvard
BMW CS # 4503
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.