|
|
|
|---|---|
|
Min el-rollo-motor går hela tiden och drar ur batteriet. Är det något fel på motorn då eller är det något annat som kan ha med rollon att göra? Om det är motorn som är trasig vill jag köpa en ny. Hur byter man den? //Schnitzer Min M5: Länk | |
|
Man måste ta bort hela hatthyllan för att byta rollon....O för att få bort hatthyllan måste ryggstödet bort,sitter enkelt med 4 skruvar om ja ej missminner mig...Hur själva hatthyllan sitte vet jag ej men det borde man kunna se i ETK:n...Har själv ringt angående en ny elmotor+växellåda till elrollon o hos BMW kostar ca 1500,ska inte vara svår att byta när man väl har fått bort hyllan... Orsaken till varför den rollo-motor har ja ingen aning om... "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
Scheckheft |
Hej En illustrerad anvsining hittar du på min sida under rubriken Interiört: Länk Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
Ska tydligen gå att fixa dom flesta henom att vrida på ett kugghjul som brukar gå sönder (hoppar över kuggarna). Endast en del av kugghjulet används tydligen, så om man vrider på det har man nya kuggar att slita på :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.