|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
Ionaz |
Öberg, Köp du en slutkörd gammal M3 som går en hel del sämre, är dyarare i försäkring, svårare att bli av med, och som ingen ens bryr sej om att vända på huvudet för när du åker på träff. Sen är det ju jätte synd att jag har förstört en helt orginal 325 e36a som bara byggdes i 200 miljoner exemplar! VARFÖR 2 OLIKA FÄLGAR?!? Svar: Köpte med en uppsättning OZ mito när jag köpte bilen i Tyskland men efter en olyklig sladd in i en trottoar blev 2 av fälgarna skrot, (endast fälgarna och inte bilen som någon smart jävel skrev tidigare i tråden) Jag försökte att få tag i samma hjul igen men detta var omöjligt. letade länge efter andra fälgar som föll mej i smak. Beställde tillslut 2st Superstar Grandeur med samma strl. och et som OZ hjulen då jag tyckte att de var för fina för att slängas. Jag fick mycket positiva komentarer från folk på träffar (där Orginal B-gar inte håller till) Har efter detta sett att fler och fler kör med olika hjul. Sen är ju alla delar på bilen orginal BMW utom kompressor satsen, så jag tycker inte att den är förstörd på nogot vis. Jag kostade på den 300000.- så en finare och fräshare e36 hittar ni troligen inte. Hade jag haft 130000,- liggande skulle jag ha köpt tillbaka den genast! Behnam: Håller på att modda Cossyn nu, har monterat 3,5" downpipe, grövre krängare fram och bak, fjäderbenstag fram, Intercooler (större än RS500) 420 spridare, AVO fjädrar med coilovers och bussningar i bakvagn, emblemlös grill mm. Har Kolfiberhuv, dubbelljus, solfilm, enarmstorkare, splitterfram i kolfiber, flockning av inredning, corbeau stolar, shortshift, datasprut, 9,5 ' 16" på G PS: fixar det du vet så fort som möjligt. Jag saknar 325:an varje dag! |
Ionaz |
Har även ett ZEX wet nos system liggande... |
|
Ursäkta om ja lägger mig i men!! lär ju påstå att diskutera folks annonser på nätet är ju nestan lite halv löjligt!! elle? En annons är ju en annons eller? det finns ju inget krav att nån måste köpa den?? har annonsören satt ut ett pris så är det ju det pris han anger som gäller! å tycker man då att det är för dyrt så SKIT i å köp den då! Alla människor kollar bara på va man kan få en 325a för! man kan lätt få en 325a för 50 000! MEN VAD FÅR MAN DÅ???? ingen skinnklädsel!! ingen utrustning! en riktigt SNIK 325a alltså! det finns så jäääääävla mycket äckliga 325 or så det är helt sjukt! men finns också pärlor! å för dom får man cacha extra för!!! Sen till nån person som sa att 325an går som en 740 Turbo! hahaha det var det sjukaste jag hört=) haha! Min 325a är då orginal å jag tar då S40 t4 å även gamla M3an E30 elle va den heter modellen före E36an alla fall! Så till dig som tyckte din 325a gick som en 740 turbo så kan ja säga att din bil måste vart tvärslut! M.E |
|
|
men lägg ner!!!!! "Även en 316 kan man ha skoj med vintertid" |
|
|
Ionaz: skitbra hoppas du är nöjd då =) Orkar inte mer... :D |
|
Ionaz |
Förlåt Mange att jag sa så jag menade det inte, jag blir bara så upprörd över folk som håller sina snik bilar SÅÅÅ högt, jag vet att en 325:a går bättre :) |
Ionaz |
Öberg: Lugnt så länge vi förstår varann :) |
|
Kan vi avsluta denna kategori nu tack !!!! jag undrade bara om något tittat på den mm det var INTE meningen att en massa trögskallar ska skriva skit om något de inte vet nå om!!! WoX PS: snälla lägg på nu så är nu snälla |
|
|
Föresten ni som har vägarna förbi Dalarna kika in på www.extreme-carz.tk kanske det kan bli nå race snart! håll utskik! vore ju kul å få me lite mer Bmws på träffarna=)) M.E |
|
|
Ionaz: Glöm inte att du har lovat mig bilder på cossyn... Är så nyfiken... :) 325:an går som en dröm.. |
|
Ionaz |
Det är lugnt, får se om det kanske blir ett och annat streetrace mot sommaren, du kanske har de rätta kontakterna i GB :) ? Isof är det ju läge för en prov tur :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.