|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Priserna varierar mycket beroende på skicket; kompisen köpte precis en "halvskabbig" 328 cab -98 med M-optik, ECC, elcab mm 17000 mil för 119000:- ! ... __ BMW CS #5221 |
|
| jeppp | |
|
vad är det för jöns som skabbat ner en 98as 328 cab, den personen borde juh få kompanistryk. /mvh jocke - www.raceinorr.com - |
|
|
ja man undrar?? men min är då i VERKLIGEN NYSKICK !! och ALLT funkar men den kostade mig en en bra slant till och sedan har den ju gått 11000 Mil mindre oxå |
|
D-diddy |
pvt.WoX: sluta jiddra, börja trolla. :0) får man se bilder på din nya skönhet? Här har du min skönhet Länk David "The unattainable is invariably attractive" |
| Alpina fälgar passar inte in på en cabb!!! | |
Gemini__ |
Ok, då vet vi!!! Länk |
|
kommer kommer.... min är briljantröd och ha FULL M3 optik allt utom mätare annars exakt allt ska ta och ordna lite bilder snart |
|
|
Länk länk till min pärla.... Caben min =) |
|
D-diddy |
Edge: alpinafälgar är ett ord, cab har bara ett "b". Vad har du för fälgar på din cykel då föresten?? David., "The unattainable is invariably attractive" |
Ionaz |
Hej Nötter, Jag Ägde och byggde bilen så är det någon som vill veta hur det ligger till på riktigt så går det bra att fråga. Mert : Jag vet inte hur fan du kan se skilnad på min gamla bil och en M3 men det vore kul att veta. |
|
Ionaz vilken tabbe och modda om en bil sådär fullständigt, låt den vara orginal istället. Mvh Öberg |
|
bmw320cab |
Kan juh skriva att Behnam är en riktigt trevlig prick köpt ett par 19" av han för ett tag sedan. Bilen är RUSKIG i verkligheten...... |
Ionaz |
Öberg: Du är antingen en orginal b-g, eller ruskigt avis. Jävilgt kul med en orginal 325... ser ju helt lik ut som en 318 och går som en 740 turbo :) blä.. |
ErikNilsson |
Nötter: Detta måste vara en av de trådar som har spårat ut mest på detta forumet. Om ni är helt emot modifieringar så kan man ju undra om det verkligen är lönt att kommentera på detta vis. En riktigt stor samling nötter! Ionaz: Ruskigt fet bil!!! Även om priset oavsett blir lite "högt" i paritet till M3or och liknande men likväl en jäkligt häftig, udda och skitfin bil för en överkomlig peng. Bry dig inte om vad dessa avundsjuka personerna tycker. /Erik |
|
Nötter: Jasså här skrivs det friskt om min bil! kul att ni kan så mycke om bilen! Då borde det vel inga problem att få hjälp om det skulle uppstå något fel med bilen, alla här kan ju så mycke om just den bilen! Men ingen av är som utalar sig om bilen här, har sett eller fått uppleva bilen, i verkligheten! Men vissa tror sig veta mer av andras bygge, än de själva! Och ni övriga "orginal-nissar" förstår er inte på ett sådan bygge och kommer aldrig att förstå det! Kan det bero på att ni kanske inte har intresset? eller kunskaperna!? Det märks ju vilka som är seriösa och O-seriösa! Även vilka som har uppnått de mognadsgrad, som krävs så att man ska kunna visa respekt för andras intresse! Ilonaz: Bilen går ruskig bra, klockrent! fantastiskt bygge! har fått mycke positiv respons av folk som kan och förstår sig på. Hur nöjd som helst, efter lite små personliga justeringar :-) . Hade jag inte vart i behov av större bil, så hade jag inte lagt ut den på annons. höppas att det går bra med cossin, en underbar bil den me... Mvh Behnam. |
|
|
Lätt att man köper en orginal M3a före någon fjantigt moddad 325a för överpris, olika fälgar ser ju onekligen töntigt ut. Visst att fixa in kompressor eller turbo och byta en den saker, men lixom fördärva bilarna sådär, nej tack |
|
|
Ja Öberg jag tror inte att vi har en aning om vad detta handlar om.. har du tänkt tanken varför det är 2 oliga fälgar??? tror KNAPPAST att du har svaret WoX Da Ånger dude |
|
| Pvt.Wox: Varför skall du sälja bilen redan efter en månad? | |
|
FÖr att jag måste ha större bil... kommer att gråta när jag säljer denna tror jag... har ALDRIG varit nöjdare men men..... livet går vidare..... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.