|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
nee det blir cab för min del... hittat en för 155,000:- Full3 optik 328:a 97:a 7900 Mil skin ACC och mycket mera... den blir det... och ni som undrar varför oljepålyllningen dsitter där så är det pga: att det sitter en 325 Topp på juuu Mvh WoX |
|
|
Länk denna ser fet ut... synd att detr INTe är AC och helskinn men kanske bara jga som är petig? skulle kunna köpa den för 100-105,000:- eller är man för prutglad då ? |
|
civilization |
Hur kan en 93:a ha ASC?? Aldrig sett en E36:a före 95 med detta? Vill ha ASC på min =( |
|
Pvt.Wox..nej att pruta ner den 5-10k går nog.. kolla på bytbil.com, sök efter bilar hos bilhandlare..sökte på 328 från 95 och uppåt..fick upp en hel del, från 79lök o uppåt.. och den för 79.000:- hade: AC, DELLÄDER, SPORTSTOLAR, ASC+T, FARTHÅLLARE, FÄRDDATOR, 17 TUMS HJUL, HIFIPAKET, IMPORT AV OSS -99 SEDAN 1 ÄGARE, SPORTRATT, ELLUCKA, värt o tänka på? |
|
|
Det står i annonsen: 325 kåpor och insug mm, kan det inte vara så att han har bytt ventil kåpan? Och som vanligt är det massa spekulationer om denna bil, tänk om alla som uttalar sig om denna bil (eller andra bilar) kunde säga saker efter fakta som de själv har tagit reda på efter en titt på bilen! Det spårar ur så lätt när alla som hört av sin polares brors kopmis vars kusins flikväns bror har hört om saker som är paj eller att bilen är krockat osv! Det jag vill ha sagt är att skit i snacka om andras bilar om ni absolut inte är 100% säker på er sak! Observera att jag absolut inte känner ägare till denna bil, om det som sägs om bilen är sant eller inte hoppas jag att någon som tittat på bilen brättar för oss! Vad skulle ni själv tycka om er bil var till salu och det startas en tråd om den där div spekulatioer som kan vara felaktiga sägs?! Mvh Abbe Länk |
|
|
Citat "Abbe": "Det spårar ur så lätt när alla som hört av sin polares brors kopmis vars kusins flikväns bror har hört om saker som är paj eller att bilen är krockat osv!" Kunde inte sagt det bättre själv. Har själv varit utsatt för att det spekulerats kring min bil på detta forum, där någon utan att ha sett min bil kan uttala sig om den.. |
|
|
Ser att jag har stavat väldigt "bra" i min förra inlägg! Mvh Abbe Länk |
|
|
Jepppp nog om detta.... blir nog denna istället Se länk Länk |
|
|
va e de för vinge på den??? var kan man köpa den??? skulle sitta gjutet på min cabbe :-) LeeRoy |
|
| Du kan få köpa den av mig efter att jag köpt bilen... | |
|
Pvt. Wox Yes till rätt pris.... bör va rätt omgående, beemern ska va klar till 2:a april... håller på å pysslar med min nu... har lite prylar som ska in på lack på torsdag :-) LeeRoy |
|
|
ok... men tills dess hinnar jag inte ordna det... Mvh WoX |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
ang bilen i tråden tycker jag att SBP måste vara blinda som inte ser komp.... någon sa att dom va bra på att gömma dessa, men tror inte att denna är lätt att bes. --- Projekt trippel xXx i gång. |
|
Pvt WoX de e lugnt men om ja inte har fått tag på nån schysst vinge tills du kan sälja den.. så kan du ju höra av dig till mig om ja forfarande e i behov av en vinge... jimmieandreasson@hotmail.com LeeRoy |
|
|
blir tyvär inte nå köp... killen velar och donar.. har nu tagit och lagt min h-penning på en cab jag med nu... så nu blir det till att åka med KD o sommar =) KD= korsdrag |
|
|
Pvt. WoX oki doki... gör du rätt i :-) cabbe e kanon... hade en annan cabbe förra sommarn e kalas gutt :-) en opel gsi -90 cabbe som e till salu nu... nån som vill köpa??? Länk måste säga att e36 cabben e grym... :-) va e de för cabbe du lagt handpenning på? LeeRoy |
|
civilization |
Pvt. Vox: Kanske min 328:a Coupé 96 skulle kunna vara nåt? Sportstolar, halvskinn, taklucka, klimatanläggning, checkcontroll m. yttertemp, M-chassi? |
|
tyvär... har bet en h-penning nu på en bil... redan... men tack iaf Mvh Wox |
|
|
Jag har köpt mig en 328:a 97:a 8000 Mil nu FULL M3 Optik ALLT utom mätare annars allt knopp instegslister ja och allt annat briljantröd med svart cab opch FULL UTR utom farthållare men det är stora datorn stora ljudpaketet automatisk cab "styra med fjärr" garanti till 10,000 Mil =) Lycklig som en fågel i det blååå lite dyrare men känns som att jag gjort rätt- ca 150,000:- |
|
| bilder kommer? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.