AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
5.433

Bmw 325 "328" Ess trimmad kompressor matad!

Sida 1 av 4
Pv
77
Pvt.WoX
Bmw M3 SMG Cupe 1997
ja jag undrar om någon vet nå om denna eller om någon varit och tittat?

är den värd dessa slantar??

CA: 130,000:- ???

Mvh lite små sugen

se länk

Länk

Vad i hela världen är vitsen med olika fälgar på olika sida av bilen?

Jag kommer inte på ett enda argument som får mig att ens ana vitsen med det.

/Anton
Pv
77
Pvt.WoX
Bmw M3 SMG Cupe 1997
om man kört sönder en fälg och det går inte att få tag på?

då kan man ju köpa 2 som ser typ lika ut

El
338
ElNiko
325iT-92
Bilen är ju knappast SBP-godkänd så jag skulle aldrig köpa den, ingen vits med att ha en bil som man inte får köra... (annat än på bana..)

/Niklas
Pv
77
Pvt.WoX
Bmw M3 SMG Cupe 1997
den är besiktad

El
338
ElNiko
325iT-92
Med kompressorn? I så fall har killen gjort det omöjliga... Iaf om han satt på kompressorn själv.

/Niklas
Visa användare
1.528
Morten M
HARTGE M3 CSL (H30) 2003
323 Ci -00
At bilen har gått igjennom sbp (tatt av drivreimen?) betyder vel inte at den er godkjent og dermed laglig med kompressor.
Ma
442
Marcus.
335i E92 M-tech -10
523i -07
Du kan ju lätt få en M3 för mindre pengar av samma årsmodell, som troligtvis håller bättre, bättre andrahandsvärde, laglig att köra osv. Ifall du smäller den kan du riskera att inte bli ersatt pga. kompressorn.

Jag skulle iaf köpt en M3, men gör som du vill
Den där bilen har varit till salu riktigt länge, och flera ggr. Verkar vara mkt svårt att bli av med den
dw
119
dwedin
318i Touring -00
Inga problem alls att besikta bilen med kompressor, dock riskerar du alltid att få den underkännd, men så vitt jag vet så gör ESS ett så pass bra jobb med monteringen att besiktningsmannen inte ser att det sitter en kompressor monterad om han inte känner till utseendet på motrn och eller tittar extra noggrannt...

Så visst, risken finns alltid att du får underkännt o då blir det problem, men risken är liten...
Klart rolig busbil!!!
Andie_83
Det värsta är ju inte SBP, precis som Marcus säger så kan det bli ett j***a jidder med f-bolaget om du skulle smälla. Har inträffat liknande saker där personen i fråga inte fått ut ett skit på sin bil, och det är ju en mardröm utan dess like! Säkert en skitskojig bil, men jag hade nog satsat på en M3 3.2 eller en M3 GT. Ha det bra, lycka till

MVH

//Andy

msn: andy_tibab@hotmail.com
Pv
77
Pvt.WoX
Bmw M3 SMG Cupe 1997
jag har haft en M3GT och vill INTE ha en till ..!!!! = SVIN DYR FÖRSÄKRING

kan oxå tänka mig en M3 men vill slippa den höga försäkringspremien....

ska ta och höra med mitt bolag först så får vi se....

Mvh xxxxxxx SÅ SUGEN =)
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Spelar roll om premien är lägre för en 325:a (modifierad) än en m3:a när du ändå inte får en krona i ersättning om du smäller?
Då kan du ju lika gärna ha en m3;a med bara trafik?

/Christofer
Pv
77
Pvt.WoX
Bmw M3 SMG Cupe 1997
Jepp de thar du rätt i..

så det ser ut att bli en 328:a cab istället...

Tack för alla svar

Mvh WoX
denna bil har varit ute på annons sedan nyår ungefär..
det måste vara nå knas med bilen efterosm den inte kan bli såld..men sen e de jäkligt mkt pengar för en 325a oavsett vad som sitter i..

Om du inte e riktigt bil fantast och ska grejja o rejsa och ställa ut bilen så satsta på en Cab eller M3 eller liknande..

Kanske e Nissan Micra från -90? Går ca 15sånna på den 325an :)
mi
566
micke t
Alpina B5 touring-06
Är det ingen som har lagt märke till att det står att motorn är en -97:års 2,8l M50-motor i aluminium. 2,8l-motorn heter ju för det första M52 och har dessutom oljelocket i framkant på motorn och inte i bakkant som på de gamla M50-motorerna(med järnblock), verkar lite skumt tycker jag.

Mvh/ Micke t
an
28
andymannen
325i -91 e36
grejen med olika fälgar på varsin sida är ju bra som fan eftersom att man bara ser en sida i taget ändå så då är det riktigt schysst trick måste jag säga
Länk

här e den på Powerbörsen, fler bilder m.m..
som sagt sitter oljepåfyllningen fel för att vara en sådan motor..
10tal bilder
ed
776
edge
520dT M -15
Jag har hört att den där 325:an har varit krockad.
För ett tag sen så var de en i årjäng som ägde den och den ska tydligen ha varit smälld!
sa
554
sallepwr
M5 touring 1995
M5 turbo 1992
735ia schnitzer 1989
M535i
523 touring
M5 touring 92
spekuleras friskt.. har någon överhuvudtaget varit i kontakt med ägaren????
Jag var sugen på bilen men håller med om att en m3 är ett bättre köp. 130000 är kanske liite väl mycket..
Länk

mkt bätte köp, snyggare med..
billiggare oxå..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.