|
|
|
|---|---|
mackan325 |
Skall sälja av min 323i som varit i familjen seda ny, se Länk vad tycker ni jag skall släppa den för? Tackar! |
|
15-20 000:-? Det är nästan så man blir sugen :) Om du har lust någon dag får du gärna komma förbi så kan vi försöka ta ett par reko bilder, så blir bilen mer lättsåld! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
mackan325 |
Hej du! Den står avställd i HBG..... Jag skulle bli glad om du köpte den, tycker den förtjänar ett bättre öde än böse blick och 19' pimpfälgar.... |
| Annonspris borde vara ca 25' kr | |
Aldric |
Jo, det är faktiskt så man blir sugen ... Men en E30 till så åker jag nog ut tror jag ... *S* :). Köper jag inte en E36:a nästa gång blir det inte nådigt att heta Dennis. "Det finns inget dåligt väglag, bara dåliga bilar" MvH Dennis |
|
Är det inte en 86:a? 323i fanns inte i Sverige som 1987 års modell, siata årsmodellen var 1986. Mina gissningar: utpris, ca 25', slutpris kanske runt 20'. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
mackan325 |
Jo det är faktiskt en 87'a inreg i januari. En av de allra sista. |
mackan325 |
Här är den, Länk Länk 15 lapp. Borde vara klockrent tycker jag men intresset verkar vara 0. Finns det inga E30 entusiaster kvar?? |
|
Varför inte behålla den? Det är ju ändå inget större värde i den. Skulle nog vara dödskul om 10 år att ha en sån fin kvar. Men det förutsätter att man har en garageplats över såklart. Åtminstone vintertid. |
|
mackan325 |
Garageplats & tid var det magiska ordet.... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.