|
|
|
|---|---|
|
Tjena, står lite i valet & kvalet vilket sprut som ska inhandlas! Har tittat lite på Autronic, Dta, Haltech men kan inte bestämma mig.. Därför tänkte jag höra vad folk med lite erfarenheter kring detta har att säga. Vad som funkar bra till dom här motorerena och är relativt lätt att koppla å få att funka i prisklassen 10-20000 kr?? Vore tacksam för lite tips! Mvh BmW äR aLltid BmW!!!! | |
|
Ingen som har nån erfarenhet att dela med sig av? BmW äR aLltid BmW!!!! |
|
|
Prospark finns alltid annars. 2stegsinsprutning, och enkel. Allt som behövs för monterning följer med. Nackdelen är att du inte kan mappa med PC, utan med den lilla dosan man får med. Det är ioförsig inte alltid dåligt... Om du ska köpa hör med LG-svennson på TPC |
|
|
Köp inte Prospark......... Köp ett autronic........ Är du seriöst intresserad av ett, och är beredd att slanta av inom någon vecka och beredd på att ta en liten risk.... Och vill ha ett skapligt pris.... Så maila mig på oskar_67@hotmail.com för mer info... Är det något av ovanstående som känns fel så maila inte.. //Jesper |
|
| Vad innebär ett skapligt pris??? | |
|
Autronic direkt från Australien är ju mycket billigare. Men ni lär tänka på garanti m.m Inge kul att inte kunna köra på några månader om en box skulle gå sönder tex |
|
| hur mkt billigare är det? | |
|
40% har jag för mig |
|
| jävlar! d va inte lite du, nästan så att man får överväga det, är det nån skillnad på den svenska och aus, autronicen? brukar d gå sönder ofta? | |
| Är det nån som vatt med om att boxen har pajjat då? | |
| *LYFTER* | |
|
hur mycket kostar SMC i Sverige da??? Mvh/ keyser "It ain't matter if you win by an inch or a mile b.tch" |
|
| Ett komplett bör du kunna få för ca 17-18k! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.