|
|
|
|---|---|
|
Hehe, kolla in detta projektet!! Hoppas han känner någon som jobbar på bilprovningen!!! =) WWW.325TURBO.COM Hane80 | |
|
Har har ju 754hk prylar på bilen=) |
|
|
Nice! Hur blir flødet i grenrøret? Sidan en inte går opp i dim. etter 2 rør svetsas sammans? |
|
| Wowwwwww | |
|
Funkar d bra me grenröret byggt så där. varför byggt d liknande original grenröret? Pga av plats brist. Ja tänkte framför allt på att 3 går ihop till ett rör så fort. D kanske inte spelar någon roll?? |
|
|
Förmodligen därför att det är jävligt att få till ett bra grenrör till E36:an. Det är inte så gått om platts. Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
|
Hane80: Min bil är ju besiktigad å jag känner absolut ingen på bilprovningen! //Ticco www.ticco.com |
|
|
Ticco: Måste fråga dig om du vet åtdragningsmomentet på ramlageröverfallen? Motorn är en m20b25 från en 89a! |
|
|
Har för mig att Limmet nämnde 60nm (dock väldigt osäker). //Ticco www.ticco.com |
|
|
Har ju inte kommit så långt med min maskin ännu :( //Ticco www.ticco.com |
|
| Det är 60Nm. | |
|
Är det någon som vet hur man kontaktar den killen, mail länken på hans sida funkar inte... |
|
| Ja det är 60nm!Var en som läst det i nån verkstads handbok! Nu sitter skiten fast iallafall:) Tack i alla fall killar! | |
schneberger |
samlingsröret skall inte gå upp i diameter. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.