|
|
|
|---|---|
|
Har grym ångest för vilka fälgar jag ska ha till min 523'a Touring. Är det någon som kan ge lite tips och råd på snygga fälgar? Tänker i alla fall ha 17" | |
|
Om det är 17" du letar så tycker jag att du ska kolla på BMW orginal dubbeleker 66M (som ingår i stora M paketet till 5-serien). Länk Passar klockrent på e39! /Wille |
|
|
Jag tycker att e-39 gör sig bäst med fälgar med mycket djup i sig. Du kan ju testa olika fälgar på specialfälgar:Länk ------ Mvh Nisse Länk |
|
|
Original 17" Krysseker är snyggast! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk En fälg som heter 100+Eiger nr 18 gillar jag skarpt. ///MVH Hasso Länk |
| 17" Krysseker-split 5, mumma. Annars är Radial Styling 32 otroligt snygga! | |
|
Vi har Radial Style 32 på 520:in och precis som jonasjonas så tycker jag att dom är mycket snygga! Länk "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
15"slot-Mags?? inte det?? Alpina, AC Schnitzer, Racing Dynamics och M5 går ju alltid hem Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Jag har petat in 5 olika fälgar på min touring, rätt nöjd med resultatet :) Länk Bild1 : BBS LeMans Bild2 : M5 E39 Bild3 : SSR GT3 Bild4 : Breyton Magic Racing Bild5 : O.Z Superleggera III Jag har försökt hålla storleken till 18-19" på samtliga. Min 528i Touring Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.