AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Import
5.036

Känner någon till Hillared?

7
zäta3
523i -99
Z3 Roadster 2,8 -98
Hej!
Håller på och letar efter en Z3:a och hittar några från en firma i Hillared. Någon som har erfarenhet av dem?
Zx
632
ZxD
E46 M3 -03
Menar du Hillared i sverige bor ja ca 1mil där ifrån

Mvh,
Robban
7
zäta3
523i -99
Z3 Roadster 2,8 -98
Yes! Törngrens bil i Hillared.
Zx
632
ZxD
E46 M3 -03
Ska höra mig för lite!

Mvh,
Robban
BoZton Grodan
Jag känner till Törngrens bil i Hillared.
Länk

Magnus Törngren, en trevlig prick som äger och driver firman.
En yngre kille med stort intresse för sina bilar samt öga för kvallitet och finnish.
Bilarna är ofta importbilar och håller hög kvalitet och är i fint skick.
Firman har även möjlighet att erbjuda Svensk Bilgaranti och finns registrerade på Länk

-Jag fick förtroende för både ägare & firmans bilar, dessutom hittade jag en mkt fin bil som jag nu ägt i snart ett år*

// BoZton Grodan
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Öppnar denna tråd igen, då morsan funderar på att ev byta sin BMW 320 iT -01:a mot en CLK 240 -03:a hos just "MT-bilar" i Hillared. Ingen som har några fler erfarenheter att dela med sig av?
Btw: Lite småkul att av killens sju bilar i hallen är två X5:or och två E46-cabbar... (+ en 996:a, en S3:a och CLK:n då).
mr
113
mrjim
A4 Avant Tdi Q 2013
Tummen upp för magnus törngren och hans bilar/bilkunnande, hans kontaktnät i tyskland är imponerande för att vara såpass ny i gamet som han är. Bilarna är ärliga och alltid dokumenterade upp till taklisterna:)
danny69
Flera såna importörer.

Det märks när det är en "bilintreserad" kille som importerar.
Och inte bara en golddigger.
Lyfter en gammal tråd.
Någon med mer erfarenheter från Törgren bil?

///Micke
Touringklubben: Länk
Vill oxå veta mer om denna firma. De har flera till synes fina bilar.
En som jag är intresserad av. Men det som avskräcker mig är att nästan alla har gått så lite. Typ 5000-6000 mil vid årsmodell -00.Det kör ju tyskarna på ett - två år. Ingen som råkat ut för mätarskruvat där?
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Tycker det är lite fult att sidan gör vissa anspelningar på att vara en auktoriserad porsche handlare, med vissa drag utav vissa porsche center sidor.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.