|
|
|
|---|---|
\\\M 325i ZENDER/// |
Länk --- Projekt trippel xXx i gång. |
Aldric |
Urk .. våldtäckt! "Det finns inget dåligt väglag, bara dåliga bilar" MvH Dennis |
|
Hemsk! //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
Suck! Why oh whyyyyyyy!?!?!?!? Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
Inget fint alls, finns det nån här som gillar den eller? mvh/Richard Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! ;) |
|
|
Det är ju så M3:an ska se ut, finns det något snyggare än en M3 i GTR kostym? Länk _______ //Niklas |
|
|
Fälgarna var ok, resten... nope. M3 GTR i all ära men denna såg inte som nån GTR. Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Tycker oxå att den var jättesnygg bilen =) |
|
|
han kunde väl ha skippat gälarna på skärmarna, annars var det "sådär" "Även en 316 kan man ha skoj med vintertid" |
|
|
Snygg färg! Mvh Stephan |
|
|
Såg bra ut framifrån, men sen var det bara fälgarna som va nått att ha. // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
Förutom gälarna på skärmen, som jag inte kan förstå - likasom avsaknaden av desamma på huven (gtr) så visst funkar det ! - är det TFTF så är det .... :-) |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
frågan e om d va en csl?har inte csl en upphöjning på huven? fast d ser inte ut som en bakifrån...hmm... --- Projekt trippel xXx i gång. |
Sandro |
Jag funderade också på om de va en CSL, men inte av samma anledning, jag pga att den hade främre krockbalk i "exotiskt" material.. By the way, ASFET! |
|
Hähä... vem gör så med en 800.000 kronors bil?!?!?!? Hoppas verkligen inte de va en CSL... de är illa nog med en vanlig... |
|
|
den var. . . bred Mvh, Christian |
|
|
Ser inte ut som en CSL om man kollar på bakluckan iaf. Saknar "höjningen".. "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" |
|
|
den har iaf inte CSL bakljusen. Länk mvh: mr_majzoo, BMW 750iL -90 icq: 29815001 |
|
|
De där är facelift bakljus för coupen, och sitter på alla faceliftade coupe dvs inte bara csl. Går äve utmärkt att eftermontera på coupen före facelift. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
kort sagt det var väl inte det snyggaste man sett B-M-W |
|
|
Ja som sagt ser ju hellre denna bil i filmen än en crx men det är ju inte i närheten av hur klockren den är "original" (19" o vita blinkers runt om). Den röda som var uppe här för ett tag sen var nog mer OK... /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.