|
|
|
|---|---|
|
Är det någom som vet var man kan köpa dessa i Sverige och var man kan tänkas hitta priser på dem. Har kollat på Ocl Brossons men de har inte den fälgen på sin hemsida. Tacksam för hjälp. | |
|
Jag har fått en katalog och en prislista från OCL Brorssons hemskickad, och där finns de med... Mvh Joakim Länk |
|
BMW Kungen |
Fanns det inte några sådan tillsalu här på autopower idag?? för typ 36 tusen? Mvh /// Kungen |
|
Länk "AC Schnitzer Rennsport Typ III split fälgar Fram 8,5x19" AC Schnitzer Rennsport Typ III split fälgar med 235/35R19 Dunlop 9000 däck Bak 9x19" AC Schnitzer Rennsport Typ III split fälgar med 265/30R19 Dunlop 9000 däck Rek ut pris i Sverige (sen tillkommer Dunlop däcken) 8,5x19" fälgen 12 370:- exkl moms 9x19" fälgen 13 435:- exl moms Pris 35 000:- inkl frakt och allt :)" Hvordan kan denne killen sälge så billiga nya prylar? (Han har flere lyxfälger annonserat)... Noen som kjenner til honom kanskje? |
|
|
Mailadressen hans er per@alltombilen.com - sjekk naturligvis ut www.alltombilen.com Länk |
|
|
Tack för informationen Mårten. Men är det Per på per@alltombilen.com som säljer dessa fälgarna för 35.000.- inkl frakt? |
|
| Krille80: Ja, han säljer fälgarna privat, så du får sende han en mail på per@alltombilen.com och oppgje dimensjon på fälg och vad for bil du har. Jag är i dialog med han ang. BBS LM, och han seier at han köper dom direkt från BBS fabrik.. | |
|
Tack för tipset. Jag ska maila honom direkt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.