|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Stoffe: Packningen passar till 100%, men risken är att du får lite för lågt komp... Kan ju fixa en tunnare till dig, och då kan du ladda runt 1,0 bar utan problem. Din motor håller nog tom bättre än min 3,2:a, eftersom du har mer gods emellan cylindrarna. Men du bör nog ha en Intercooler som är effektiv + lite annat godis... Mvh Kimmen. | |
|
estorilmongo: du har rätt jag ladar 7 PSI vilket är lite mer än 0.5ATM ( 6.86 PSI=0,5atm) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
ska tilläga: original på hela motorn och ingen intercooler. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| Vortech eller Powerdyne? Kimmo. | |
|
Funderar på deta Kitet och med din packning! måste man ha intercooler för att uppnå ca 450hk? Vill göra de så lätt å till rätt pris! Du har inte bra kontackter, eller vad jag ska köpa för grejor! har bra priser åp grejor i stan, men vet inte vad jag ska ha!!! Skulle va glad om du skickade ett mail till mig! med pris på en packnig å lite godis! //Diggar din bil så jävlar mycket!! Stoffe_83@hotmail.com Länk |
|
| estorilmongo: eftersom han inte svarar: det är en Vortech Mk 2 han har. det är nog samma som i sista bilsport på 330ian | |
|
Black Z3 det stämmer med att jag har Vortech 2 på min. Men inte det med bilsport. Där har han en skruvkompressor fån Lysholm han har i Bilsport och dessutom så är det inte en 330 utan en 325 med S50 motorn. Tänk på att en kompressor till M motor är betydligt kruxigare företag än till en M52a. Därför framstår Estorilmongo som det intressantaste projektet på hela Autopower forumet... Observera att varken ESS eller t.ex Hartage c Hamann har kompressor kit till M. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Blir det race mellan denna, 540 iS och M3 CSL ESS i sommar då eller?!... Hade varit kul att se vilken som går segrande ur det? :-) __ BMW CS #5221 |
|
|
en V8 är ju alltid en V8 .... men torsk lär man få av dessa små midgetbilar :-) Satsar på att vara på plats på Gävleträffen i år - får väl se vilka som dyker upp ... |
|
| Lär ju dyka upp, om jag hinner få ut den... När är Gävleträffen då? Torsk...? Hmm... Då ska vi köra på bana eller slingrig väg... ;) Kimmen. | |
| Gladiatorn?... | |
|
Gävle låter ju hyffsat nära för min del oxå... 540is: vilken mäktig kärra du verkar ha. diggar bilderna! 710nM låter extremt! Du måste ju köra cirklar runt Askens kruttis? Sani: M3 CSL ESS ? vem har den bilen? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3c 4 ever!; Killen med nick: "Gladiator´n" har tydligen lämnat in sin till ESS också + div kolfiberextras om jag förstått det hela rätt... __ BMW CS #5221 |
|
|
jag trodde att ESS inte ville ta sig an M bilar. där ser man. vet du när han får bilen tillbaka? Är det en M3 E46 ? inte riktigt CSL väl? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
jo det är en CSL ///MVH TONY |
|
|
ojdå. räker inte dem resurserna som redan finns där? det blir spännande att se resultatet. en sån bil lär ju köra i cirklar runt en Carrera GT :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.