|
|
|
|---|---|
|
Tjena, har ett öppet bsr luftfilter till (min v40) testade att bara dunka på det för skojs skull. lät inte ett dugg mera ljudmässigt, fasen på volvon blev det öronbedövande ljud när man bytte ut burken... lika bra att ha orginal då? (undrade bara om ljudet!) Någon annan som har så på sin bmw? Nu är min luftmasse mätare kass dock, men kan det störa så mycket måntro? bilen går bra...förutom på höga varven? kanske den går dåligt på låga med...vi får se när jag byter ut den senare, men jaja :-9 Mvh Peter Hemsida: Länk noble_regards@hotmail.com | |
|
Samma sak här, det låter inte ett dugg, förutom att det lät förjävligt från pulsairen innan jag tog bort den. Min egen teori är att det beror på den äckligt ineffektiva lmm:en som sitter på dessa bilar. Den blockerar antagligen det där goa insugsljudet som man vill åt. Tyvärr. Länk Mvh Tjäder |
|
|
ok.. ja är nog så.. fasiken vad synd :-( ja den där pulsarien lät i alla fall haha får göra en ställbar öppnare på den istället som öpnas av gasen...ju mer man gasar detso mer låter det ju då ... :-) hehe synd i alla fall med det där ljudet..! Mvh Peter Hemsida: Länk noble_regards@hotmail.com |
|
|
Haha, ja det vore väl nåt, synd bara att pulsairljudet låter mer som en gammal bensindriven Volvotraktor från 50-talet än nåt annat....:-) Länk Mvh Tjäder |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.