|
|
|
|---|---|
|
Tjenare, har funderat lite på o börja gjuta glas/koll -fiber detaljer till min beemer. Verkar dock vara tunt om info på nätet tyvärr. Nån som har koll på lämpliga boktips eller webbplatser? Even alcohol can bend the room... | |
|
Går i samma tankar och har upplevt samma problem. Z3mpower |
|
|
Här är en riktigt bra beskrivning Länk _______ //Niklas |
|
|
Koni: riktigt givade sida ;) Even alcohol can bend the room... |
|
| Håll utkik på Elmia. Det kommer finnas en hel monter med "godis" från MrCarbon. (A-hallen) en Ny firma som kommer ha mkt delar i kolfiber, i synnerhet till BMWs. | |
|
Tänkte väl försöka komma lite billigt undan med o göra egna prylar ;) Mest för att spara vikt, mindre för utseendet. Even alcohol can bend the room... |
|
|
Hur får man kontakt med MrCarbon innan mässan och var håller de hus? Jag är nog till motsats till Gluffis intresserad av att styla (göra snygga delar) som på köpet är lätta. Bilen väger ju inte så våldsamt som den är. Z3MPOWER |
|
|
Om du kollar på rejsa så har Dude laggt in en del info + bilder hur dom har gjort avgjutningar av en opel. Mkt värdeful info i den tråden. Det är faktiskt inte såå svårt som man tror att pilla med glasfiber....eller "kolfiber". Kolfiber är häftigt men kostar en del att gjuta upp. |
|
|
Gluffis, bla är tråden " speedsterbyggnation (obs bilder) " väldigt intressant. Samt att ämnet har varit uppe några ggr så där är en del tips som man har nytta av. |
|
|
har Mr Carbon hemsida? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Pelle persson: ska kolla in där ;) Min beemer väger juh under 1100kg just nu men lättare är alltid bättre. Framförallt i fronten. Even alcohol can bend the room... |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
dom här har billga kolfiberhuvar www.m2styling.tk funderar att köpa själv därifrån. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.