|
|
|
|---|---|
|
Jag är ute efter bilder som är MKT bra tagna. Gärna med lite sköna ljussättningar och motivet ska vara en E36 M3. Helst upplösningar från 1280x1024. "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe | |
|
Hmm...en kille här på forumet hade en sida med bilder på sin M3 GT, (numera såld) dom bilderna var grymt fina... Annars finns det en del sköna bilder här: Länk Ska försöka hitta länken till den svenska sidan också! /k |
|
|
Found it! Bättre än såhär blir det inte! (kolla dock upp med fotografen innan du publiceras dessa eller liknande...) Länk /K |
|
|
Den GT´n är den snyggaste M3:an i sverige..lätt.... iallafall som ja sett..hade den på skrivbordet ett år innan jag köpte min:)... ///M3 |
|
| Undrar vems bil det är, ser fin ut... *host* :) | |
| Den sidan är lite sabbad, jag håller på att bygga en ny Z3M-sida, kolla Länk så förstår ni. Jag kommer att lägga upp GT-sidan med bilder o allt när Z3M-sidan är klar. | |
|
Johan.. Stinger det inte lite i hjärtat när du ser bilderna..*s* /Klas |
|
| Inte när man sett mina på den nya bilen ;) | |
| När får man se dom då?? :) | |
|
Bra där, såg också den där GT sidan för ett tag sen och letat lite efter den. Extremt fina och smakfulla kort och en fantastiskt fin bil. Är ju kraftigt sugen på en M3:a och detta gjorde ju suget ännu starkare. mvh/Richard Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! ;) |
|
|
Ja du Mosse... håller på att dokumentera för fullt nu, har rivit halva inredningen då jag håller på att sätta ett tämligen trevligt ljudpaket som tar upp ALL tid just nu. Med andra ord har jag ingen tid kvar till att meka hemsida... men det kommer! Rikard: Om du hade en aning om hur vansinnigt många mail som ramlat in från hela världen under tiden jag hade bilen =) |
|
|
Johan...min är en lookalike av din gamla GT snart, med polerade cabfälgar.. ;) Jag fick mycket inspiration från din bil... Fattas bara splittern & vingen...samt kanske lite kolfiber på panelerna... |
|
|
Hittade denna eminenta sida med en del fina bil-bilder. Länk "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
|
cruZZe....tack ska du ha! Det var verkligen en kanonlänk!! Är genomtrött på alla sidor som hävdar sig ha högupplösta bilder, när det i själva verket är 1024x768! Riktiga män kör minst 1600x1200, oavsett skärmstorlek ;))) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Jag har nåra rätt så schyssta bilder på min m3. Länk En gång BMW alltid BMW!!! |
|
|
Underbar sida! Med underbara bilder på en underbar bil! Min absoluta favorit bmw för rimliga pengar är just BMW M3GT ( #71 vore inte fel :D ) och Z3 M COUPÉ!! Finns det några liknande sidor med liknande bilder fast på M3 E46 eller Z3 COUPE? |
|
|
OT tp_88: varför just M3GT #71? håller M3 GT själv som en STARK favorit på önskelistan av bilar "Även en 316 kan man ha skoj med vintertid" |
|
|
patrik>> var det inte så att gtn på bilderna var #71?? Eller har jag bara drömt...? Den såg iallafall ruskigt fin ut! Därför hade inte den varit fel.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.