|
|
|
|---|---|
|
Jag har hittat en bmw m3-96 13000mil SVENSKSÅLD silver met coupe med svart skin sportstolar och digital ac full bok mm mm mm han säljer den för 150.000:- till mig,jag bara undrar kommer man få till baka minna pengar nästa år. Och så lurar jag på en fin audi a3-98 SVENSKSÅLD med digital ac sport stolar s/v däck 1,8turbo full bok m-test och bara 5000mil för 98,000:- mamma fan fan ska man göra?? kan inte bestäma mig de blir ju givet mer lån till m3an men de kanske lönar sig i längden mak | |
|
mak: DU kommer inte att få tillbaka dina pengar det är väldigt få bilar som man kan få igen sina pengar på efter ett års körande. |
|
|
M3 3.2 är den roligaste bil jag ägt...jag har haft allt från LANCIA till S KLASS M3 är en ruskigt dyr bil att äga...trotts att min va 99:a va de en hel del fel då o då som dök upp...och inte för att glömma vanosen,,,köp inte bilen om inte vanosen är bytt..den kommer garanterat rasa inom kort på dom milen...min bil hade gått 8800ärliga,,,försäkring suger på dessa bilar=DYRARE ÄN DYRT...slutligen M3 mycket rolig bil men det kan kosta mer än det smakar audin är en säker prick....du kommer inte ha strul me den bilen kan man nästan direkt säga.och den blir billig att äga..och halv rolig att köra dessutom jag tror inte du får pengarna tillbaka..me tur kan du få..men jag vet heller inte om man ska köpa en M3 me tanken att få pengarna tillbaka heller..verkligen inte...en M3 är en entusiast bil..man älskar dom eller inte...och älskar man så är det inte pengar man går på..utan körglädje..du kanske alldrig vill sälja den när du kör den en gång om vi glömmer ekonomin helt så ska du ta M3an .. de en bil du kommer ha roligt me i sommar ..samt nästa och nästa bara man servar dom och får dom i ett bra ex ..så man inte köper slutkört...men de brukar inte va nån fara me svensksålda bilar,min var ju tysk..till 90% trodde jag på milen..men jag tror min va piskad iställe för skruvad..dvs 8800 fullgas mil...bromsar..koppling..mm..mm allt va slut....kändes bra första veckan..sen kom allt...det var inte kul..ink bil köp och all fix förlora jag 60tusen på en sommar :( men för dom 60tusen hade jag kul oxå..kommer alldrig glömma hur det drog i väg på ettan tvåan och trean..mycke svarta spår på asfalten lämna man :) samt om man gämför mot M5an jag har nu..ligger man på motorvägen med femmans växel i 100blås och trycker så händer det INGET..medans me M3ans dubbla vanos till hjälp så sög han till fast man hade sexan i 90blås ...helt klart grymt för att inte va turbo bil lycka till P.L.Ä.P |
|
|
de verkar som vi tänker ganska likt pekka, jag tänkte att man kanske skulle få tillbaka pengar med tanke på att bilen var svensksåld å exstrem bra skick...tack mak |
|
|
obs jag har kört m3-95 2st, -93 2st.och -96 för längesen. mak |
|
|
Vilken årsmodell tycker du var bäst? Stor skillnad mellan -93:orna och 95:orna? ///M3 |
|
|
givet desto nyare desto bättre mak |
|
|
Men hallå... Jag hatar alla dessa skrämselinlägg ang. M3:or...OM inte Vanosen är bytt så kommer bilen att explodera..bla bla... ALLA bilar har sina problem... Min är 11 år gammal , servad regelbundet, inte ETT pip från Vanosen..(enkelvanos visserligen..) Sen att M3:or är dyra att äga...kan jag inte heller hålla med om. Det enda som svider ordentligt är försäkringen, den är DYR om man är ung & bor i storstad...men det är den ju på alla sportbilar. Service: inte så faligt, en inspektion II kostade mig ca 5.000:- inkl byte av bromsvätska, byta klossar fram, runt 2.000 med material... Är däcken slut så kostar en bra uppsättning runt 8-10.000:- men kör du vettigt så håller dom ett par tre år.. Hittar du en väldokumenterad fin M3, i bra skick, så behöver den inte kosta skjortan att äga. Låt dig inte srämmas av alla "Vanos domedagshistorier" ;) Köp bilen med hjärta & hjärna...& glöm inte, Du får vad du betalar för.." Lycka till! Klas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.