|
|
|
|---|---|
|
kan någon svara på vad en 325ic-94 med end 4700 mil på mätaren kan vara värd tråkigt nog vit,ac,el sportstolar, han begär 58000 kr (är det för mycket??) import.med service bok tacksam för svar!! | |
|
Tjena! Skulle miltalet stämma vilket jag ej tror på. Isåfall är nog priset ganska ok, iförutsättning att bilen fin och allt funkar som de ska. Färgen spelar ingen roll när set går fort. |
|
|
Är det den som låg inne på blocket.se?? Den bilen har isånnafall diskuterats i tidigare inlägg. En tio år gammal bil som gått ca 470mil/år låter i mina öron lite fel. Om han nu inte bytt motor för några år sedan och räknar därefter. (Finns dock undantag) Är du intresserad så ska du kolla upp mätarställningen noggrant!! MVH Jimmy |
|
Aldric |
Om allt är lagligt och oskruvat är ju 58000 ett bra pris tycker jag, helt ok. "Det finns inget dåligt väglag, bara dåliga bilar" MvH Dennis |
|
jag är också mycket funderande till miltalet....men om det stämmer och bilen är i bra skick utan större fel så är det ett bra pris! MVH Johan K |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.