|
|
|
|---|---|
stefannorr |
Efter drygt 2 år här på forumet så är det enda jag riktigt saknar ett eget e 39 forum! Blir lite jobbigt sålla mellan alla andra årsmodeller e 34 e 28 m.m. |
|
De sant , håller med till 100% |
|
|
jag med!!!!!!!!!!!!!!!! MOA-power |
|
|
Ja, med! |
|
|
Och många med oss, det var en liknande tråd uppe för någon månad sen med dom olika 3 serie modellerna. Min 528i Touring Länk |
|
stefannorr |
Dessutom kan de inte vara speciellt mycke jobb att fixa till de och vore som sagt mycket trevligt o efterlängtat. |
|
He.he...Vi kanske skulle ha ett eget forum med BMW Isetta också ;) Saknar detta enormt :) Mvh Janne. |
|
|
Vi som har touring har ju www.touringklubben.com där det finns forum för alla serier.. Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Stödjer iden med ett eget E39 forum. //Crille The voices in my head stopped talking to me long ago. Now they talk to each other, about me. |
|
|
här är det: Länk Forumet för touring vännerna... ( även vissa "hangarounds" som Kalle Hansen och Z3 Maria har ju letet sig dit... ( tor även BMW gurun i Kumla smyger dit då och då ..)) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Nja... Det e väl dumt och dela upp det så, mycket som löses på forumet går ju även att applicera på andra modeller. /Erik ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Håller med Erik G här faktiskt: BMW börjar ju inte från 0 med blankt papper när man byter modell direkt... sen är det väl inte ovanligt att man som t.ex. jag går från E34 till E39 ( och troligen en E39 till och på lång sikt en E61.....) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Håller med dig Erik G. Diesel innehåller mer energi än bensin! |
|
|
Støtter eget E39 forum. Alle som poster om E39, få med "E39" i topic! |
|
|
Om alla skriver i rubriken vilken modell det handlar om (gäller givetvis inte bara för E39), blir det mycket lättare att välja vilka trådar man ska läsa. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Precis. Alla rubriker skulle inledas med Exx, då blir det så nära ett eget forum man kan tänka sig, men svaret kan ju komma från vilken som på autopower. Om man måste logga in på ett nytt forum så finns risken för att utbudet (svaren, kunskaperna) blir mycket mindre. FP |
|
|
Humm, håller nog med Folke + 525i_Norrmannen. Om man anger i topic:en direkt vilken modell man menar så kan man välja vilka/vilken tråd man vill läsa/följa.. //Crille The voices in my head stopped talking to me long ago. Now they talk to each other, about me. |
|
| Röstar FÖR ett eget E39 forum !! | |
m_johan |
Då blir det bara mer segregation:P Vi 5serie-ägare måste hålla ihop förstår ni väl?:) Oavsett karossmodell BMW - Baader Meinhof Wagen Länk |
| Visst kanske det skulle vara bättre med ett forum för E36, 46, 39 osv. men tänk på att det blir mycke klickande, jag tror det kommmer att ta längre att få svar på sina frågor. Tex. frågor om termoster, som är en mycket vanlig fråga, det funkar ju samma på en E34 som på en E39. Själv så kollar jag inte ens alla olika inriktningar (3-serie, 5-serie osv). Det blir nog bara grötigt och rörigt, behåll det som det är!!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.