|
|
|
|---|---|
| På min 325 ix -88 så blinkar ofta alla blinkerslampor runt om bilen oavsett vilket håll jag väljer på spaken. Brukar återgå till normalt blinkande när man kört en kvart eller så. Har bytt blinkersrelät men ingen större skillnad märks. Ganska irriterande fel eftersom det kommer och går. När det blinkar runtom så hörs ett klickande ljud emellanåt som inte låter som blinkrelät. Nån ide' om va det kan vara? | |
|
Kolla så att inte knappen till varningsblinkersen är sönder. Har du eftermonterat larm, som blinkerskvittens? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Varningsblinkers funkar som den ska. Larm finns installerat men fungerar inte. |
|
BMW Kungen |
Ett bra tips är att koppla bort larmet, det är ju meningslöst på en 88:a + att jag hade oxå larm på min ix och när innerbelsynings säk. satt i drog det ut batteriet. Rev bort ett relä i motor rummet som gick till blinkersen, det hjälpte inte. Hittade ett tag senare styrdonet till larmet under ratten. lossade bara alla kablar. Sedan dess drar den inte ut battariet alls. Men jag tror inte larmet påverkar ditt fel. Utan det låter som ett jord fel. Kolla blinkersspaken. Mvh /// Kungen |
|
Ska kolla på det, tackar så länge..... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.