|
|
|
|---|---|
|
Jag funderar på att köpa en E39, 528 el. 540 Är det någon som har erfarenhet av navi/tv. Det verkar ju häftigt, men använder man den ?? Är TV-bilden bra, är det text-tv på alla ? Tacksam för tips ! Avstår gärna svar från ägare utan navi som bara tycker det verkar onödigt !!! // MM | |
|
Navin funkar bra för mig, har dock kunder i nästan alla delar av landet. Inte alla gånger man kommer ihåg vägen dit. TVn funkar bra tom 3 km/h sen sätter spärr in. Texttv bra för börskurser mm, funkar på 1, 2 &4:an. Skulle inte vilja vara utan navi nu när jag har det. Å andra sidan, en kompis köpte en BMW med navi 00, han kör mest i sthlm. Hans nya bil har ingen navi... Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
D.P |
Navi är mycket användbart, var skeptisk i början men det underlätttar verkligen. Så hittar du en bil med navi så ä det att föredra tycker jag. Angående Tv:n så funkar min bra, spärren var bortagen så tv:n funkar i alla farter. Bilden varierar väldigt. Står man still har jag alltid kanonbild, kan även förekomma när jag kör. Text tv är bra att ha funkar ej under färd. Lycka till |
|
Tack för hjälpen ! Ni hade de svaren jag ville ha, jag slår nog till !!Hittade en 540iA steptronic -97, maxutrustad på 12.800mil, för 200´ jämt. // MM |
|
sebbe_bmw |
Hade det inte i 528an men när jag beställde 540n tyckte jag det skulle vara fräckt att ha och den kommer ju till nytta en hel del får jag faktiskt säga... Tyckte det var löjligt innan men nu skulle jag inte köpa en bil utan det.... TV spärren har jag ej tagit bort än men TVn kommer allt till nytta den också när man väntar på t.exjärnvägsbommar..... Sebbe |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.