|
|
|
|---|---|
Mathias H |
Problemet uppkommer bara ibland. Torkarna startar av sig själv. När man rör spaken upp och ned händer det ingenting utan de fortsätter bara att gå. Efter ett tag stannar de av sig själv. Någon som har någon fundering om vad som är fel? |
borgmastaren |
Hahaha, ursäkta om jag skrattar =). Har aldrig hört talas om något liknande. Förmodligen en lödning som lossnat. Då kanske strömkabeln "ramlar" ner förbi strömbrytaren på armen. Men om den fungerar som vanligt jämt annars låter konstigt. Inte det lättaste stället att felsöka elproblem på. /Mats |
|
Kan det vara nåt relä som knasar? I verkligheten är jag perfekt, men det är sällan jag är där. |
|
|
Mathias H : Låter definitivt som ett relä. Ta reda på vilket relä det handlar om till vindrutetorkarna och byt ut detta. Vet dock inte om tex. BMW tar tillbaka ett relä (gäller nog alla el-komponenter) som du köpt av dem och provat med i nån minut. Jag menar om det nu inte skulle hjälpa med det nya reläet. Förklara ditt prob. och hör med dem innan. Lycka till Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Vet inte riktigt vilken av dina bimmers det handlar om men har har du en länk som kanske hjälper dig på traven...Länk Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.