AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
494

bästa låssmed är bilbärgarna ab

bm
270
bmwkillen740
525 -77 6:a
750 IAL -88
ringde en bärgare sen kom han å satte en plastplugg och 2 plastkuddar och pumpade upp dörren sedan så satte han in en metallstång å drog upp pinnen i höger dörr...och batteriet var totalt stendöd...och dom kostade 675 kr men det var inte så himla farligt dyrt efter 15 minuters jobb. Så nu skall jag sätta dit ett optima gelé batteri istället och se om det fungerar bättre.

sen skall jag spackla lite på bilen och göra den fin innan sommaren, killen som har haft den har specialtrimmat den som bytt sportkamaxel, fräst kolvarna, planat toppen han säger den ligger på 280-290hk och han har ej bromsat den ännu men han sa till mig det kändes som han åkte i 300 eftersom mätaren gick till 260 endast så då behöver jag ingen v12a under huven :D
Visa användare
391
jacke
750 e32_89
Då måste sprutet va moddat oxå,för annars räcker inte det till för det hk-antalet.
Hm.....får man verkligen så många hk så "lätt"??
org. ligger den väl på 211hk?
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Tron kan försätta berg ;)
bm
270
bmwkillen740
525 -77 6:a
750 IAL -88
nu snackar jag inte om att stoppa i ett chip , killen som haft den har typ hissat motorn och fixat med styrdatorn också moddat den och byt kamaxlar m.m fräst kolvarna och planat toppen jag vet inte varför han ville ha en snabbare maskin men då lär han ju ha kostat på motorn mer än vad bilen kostat ehm jaha det va därför han sålde den till mig den kanske drar för mycket soppa men den rör sig inte framåt just nu eftersom lådan har pajat den ska jag byta och centrallåset är väck.
Visa användare
391
jacke
750 e32_89
Vad menar du med "fräst kolvarna"? har han satt i så höglyftande kammar att han fått göra ventilurtag?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.