|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet vad det kan va? Turbo Power | |
|
Jag tror det är dom här SI-batterierna (tror de heter så) Sök, finns massor om det. Mvh, Christian |
|
| Länk fixar ditt problem. | |
| Håll oss gärna uppdaterade med hur det gick efter batteribytet. Det är tyvärr så att det inte alltid hänger på batterierna men det är helt klart ingen dum idé att byta dem. | |
|
min ekonometer hoppade inte igång efter att jag bytt batterierna. Min bil: Länk /Daniel |
|
|
Ska byta dom där batterierna då... vart köper man dom? Kan det va det som är problemet på min 86a med varvräknaren visar på tok för mycket samt att inspektion och oilservice blinkar om vart annat. Turbo Power |
|
|
Ja, inspektion och oilservice ialla fall. Varvräknarn kan ju vara något annat lurt me, men de kan bero på samma sak. ELFA finns det på. Länk Min bil: Länk /Daniel |
|
BMW Kungen |
Bmw_fidde: det låter som det är dax att byta batterier. De köper du var som helst. De står i meckartipset vilket typ. Jag köpte mina hos Svenska batterilagret 90:-, clasohlsson funkar lika bra m.m. Hade från biltema innan och de funkade i 1månad. de nya har nu funkat i ett halvår. Bmw har hela kortet med batterier och kretskort, men de kostar c:a 800:- har jag för mig. Jonsson: när jag bytte batterierna så tog det c:a 1dag innan ek. mätarn funkade=( vet inte varför. Mvh /// Kungen |
|
de var 2 månader sen jag bytte.. men jag misstänker att jag råkade göra något när jag bytte till vita mätartavlor. Min bil: Länk /Daniel |
|
|
BMW Kungen: laddade du batterierna innan du bytte? dom levereras ju oladdade och sätter du i dom så tar det tid innan bilens elektronik laddat upp dom! troligen därför mätarna tog lite tid på sig... MVH Johan K |
|
|
Tack för alla svar ska skriva här sen å berätta hur det gick. Turbo Power |
|
BMW Kungen |
Bmwfreaken: Jag laddade inte batterierna. Tack, då vet jag varför. Men varvräknaren funkade direkt å serviceåterställaren. Mvh /// Kungen |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.