|
|
|
|---|---|
|
Jag har sett att cupén har reflexer bak på kofångaren. Varför har inte en sedan detta? Inte för att jag skulle vilja ha det, ser lite USA ut. | |
|
De är en bra fråga faktiskt. Jag har sett måånga bilmärken apa efter detta sen coupen kom 99. De har iof funnits bilar med det betydligt längre än så. Jag personligen tycker de är snyggt(kanske lite partisk) De sitter inte på aeropak spoilern, o den är ju snygg ändå så nödvändiga är dom absolut inte. Kanske har Jesperado ett bra svar på varför de blivit vanligare på vissa modeller med just reflexer på bakre kofångaren. Är de ren kosmetika? BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
| Jeg er enig med wendtan som vanlig. Men jeg TROR at coupeen har reflexer fordi den skal være mer påkostet og påpyntet. Det skal lissom være en detalj som skiller coupe fra sedan. | |
|
Cuopén har inte annorlunda baklampor utan reflexer, som måste kompenseras med extra reflexer på bakstötfångaren? Se bara på äldre Audi 80 med röktonade bakljus som tillval av något slag, där satt separata reflexer på stötisen. Vet dock inte vad som kan tänkas skilja sig på BMW'n, har inte reflekterat över det tidigare :D Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Det har jag aldrig tänkt på faktiskt! Är det på alla E46 coupé eller bara de faceliftade? De med facelift har väl dioder i bakljusen, då kanske det inte är några reflexer i dem? //Thorssa |
|
| Alle bakljus har reflexer, og alle coupemodeller har ekstra reflex i bakstötfångaren. Ellers ville jo M-stötfångaren hatt reflexer også. | |
| Alle bakljus har reflexer (ellers ville jo m-stötfångaren hatt reflexer også), og alle coupemodeller (99-) har ekstra reflexer i bakstötfångaren. | |
| Jag tycker iaf att det ger ett "fetare" intryck bakifrån. Markerar linjerna eller vad en designer nu skulle säga. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.