|
|
|
|---|---|
| Jag kanske borde presentera mig! Vet ju inte riktigt vad som gäller här. Jag e typ JÄTTE gammal (44) Har pillat med bilar sedan sent 70tal, körde gatracing på 80talet (446" Phantom lustgas & 4,56 + Redinslipade kammaxlar) Det var häftigt på den tiden. 1/4 final på STHLM open. Har haft bilverkstad, och seglat väldigt mycket!! Och sedan kommer - FRU (inte såkul som du tror) Radhus (mycket dyrare än tror) BARN (Små söta och sk....t dyra 10 000 / månad minst) Sen kan du köpa båten,Bilen och stugan i roslagen! Ja så kul erre MVH PM | |
|
He-he... Välkommen. |
|
|
Välkommen. Jag känner igen mig i vissa saker :) Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
| Va kul du har en likadan då kan vi åka ikapp i vår!!!!! De e det bästa jag vet! Erre nått trimm eller? (Ja du vet chipps eller utväxling eller överladdning eller nått??) Funderar pä att växsla ner lite (hur ofta kör du 287km/tim) Jag har ju inte vågat ännu. Tagit bort spärren har jag gjort men 260 sen blir det smalt väldigt smalt MVH PM | |
pierrerules |
HAha du verkar vara en rolig prick jätteblå ja e själv nåstan i din ålder(35) o bor oxå i sthlm välkommen. |
|
tjena jätteblå. Jag har faktiskt inte gjort någonting på min. inte ens toppfartspärren... Jag är snabbast ändå :) Utan spärren borde den gå 276-277 km/h verklig fart, om den är original ;) Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Välkommen jätteblå, känner också igen mig i vissa saker, dock är jag inte lika jätte gammal som du!:-) Mvh Abbe Länk |
|
|
välkommen jätteblå...det blir jättekul med ändrad utväxling ;) ***BMW ägare är nutidens arrendebönder i försäkringsbolagens feodalsamhälle*** |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.