|
|
|
|---|---|
| hej.ja kollade på sån lista där det står mest sålda bilar och jag såg attt nya 5-serien säljer väligt bra.....nya femman är förbi 3-serien vilket itne är så vanligt | |
| Inte så konstigt i detta fallet då 5-serien är ny och 3-serien snart ska ersättas. | |
| jojo ja vet att det är så men nya femman säljer ändå bra ja hörde att den sålde ännu bättre i tyskland | |
chrille70 |
Nya E60 är väldigt populär och säljer över förväntan. Även utgående och just nerlagda E39 Touring säljer som smör. 3-serien i sin nuvarande tappning är fortfarande attraktiv, en pigg gamling, men intresset verkar avta. Många kunder väntar nog in nya 3-serien E90 som kommer om ganska precis ett år. Skulle även tro att en handfull 3-seriespekulanter väntar på 1-serien? MVH |
| Känns lite tråkigt att säga "I told you so" men känns rätt skönt att min analys att nya 5an skulle sälja bättre än förväntan föll på plats. Undra hur länge CB kritikerna orkar hålla på? | |
|
265 st sålda i Januari 04 är mycket bra. Folk inser säkert att det är en kanonbil även om designen inte är klockren. Den är ju inte apful heller. Tror nog att CB fick hjälp att hålla i pennan den här gången. :))) acey: Jag orkar ett tag till. //Magnus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.