|
|
|
|---|---|
|
Är lite sugen på följande bil: BMW 320i, Blå, Sedan, 1995, 10900 mil * Bilen är i orginalskick och mycket fin * Servostyrning * Fullservad * Airbag * ABS-bromsar * Klimatanläggning manuell * Läder/textilklädsel * Centrallås * Elfönsterhissar * Elspeglar * Aluminiumfälgar (16") * Lackerade stötfångare * Sommarhjul * Sportstolar * M Sportchassi * M läderratt * M Läder växelknopp * sommar/vinter-däck ...och naturligtvis import med alla papper och grejer! Bilen har haft samma ägare i Sverige sedan importen för över ett år sedan. Hur mycket tycker ni denna maskin är värd? | |
|
Du kommer väl få den vanliga reaktionen kolla milen 10k mil är för lite. Pris. Svårt att säga. Dessa bilar går från 55-85k beroende på skick. Är den jättefin varför inte ge 70-80k? Lycka till. |
|
|
Det här uttrycket "alla papper och grejer" är luddigt...vad innebär det? Det är precis som "rostfri" betyder för många att det inte är genomrostat, medans det för mig betyder att det inte finns något rostangrepp alls. Simon |
|
|
Precis som Simon säger- Vad menas med papprena? Finns en ifylld och stämplad servicebok? Om milen och dokumenteringen är ärlig tror jag på 80', dvs i linje med acey. |
|
| Bilen står i gbg och jag sitter i Karlstad, så jag har tyvärr inte sett bilen ännu, säljare säger dock att han har köpt den på BMW i tyskland och service böcker mm är ok och killen verkar seriös, så jag har ingen anledning att misstro honom ännu så länge, detta kan ju dock tvärvända när jag ser bilen ;) | |
enZzo |
Acey har rätt ang. priset. När det gäller papper, ta reg. nr. eller chassinr. och kontakta BMW och ta reda på allt om bilen. Nästa steg, M-test. Tycker du att bilen i övrigt är ok, slå till. |
| ..detta med att kontakta BMW, här i Karlstad ska de ha 600:- spänn för en sådan check, jag vet att det är penuts i samanhanget men eftersom jag inte är 100% säker på att detta är bilen för mig så känns det surt att punga ut det just nu, kanske när jag sett bilen och blivit helt såld ;) Någon som vet om det är billigare hos någon annan BMW-verkstad? | |
| 200:- har jag hört från flera att det ska kosta. Det är ju bara att ringa runt till olika BMW-verkstäder tills du hittar en som inte vill ha lite extra julbonus. Jävligt dålig stil och inte speciellt seriöst... | |
intemartin |
verkar vara fin köp för ca 70-75 martin_750 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.