|
|
|
|---|---|
|
Har varit i kontakt med bmw, mekonomen medflera men söker ett billigare allternativ då priset jag fått ligger på ca 2500kr. Biltema och micro är dock uteslutet. Tacksam för all hjälp bmw for life | |
|
Då blir det nog ganska svårt..... Har du tänkt att köpa "orginal" ljuddämpare och du tycker att det är för dyrt hos BMW, Mekonomen mf. Då har du ju inte så många fler alternativ än tex. Biltema..... Varför är det uteslutet? Annars om du har möjlighet att pula lite, så blir det betydligt mycket billigare att köpa Simonsjluddämpare och krökar och bygga eget. Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
|
Micro är bara ett par hundringar billigare än mekonomen. Simons låter intressant, tog just reda på priset: 1500kr!!! Tack Bonje bmw for life |
|
|
Hej! är det bakre dämparen? i så fall har simons en ganska snygg universal med dubbla slutrör som kostar 750:- på mekonomen eller nån annan stans där dom säljer simons// Tony |
|
|
Ja det är bakre dämparen! Vet du om det krävs stora ingrepp för att få den att passa...? bmw for life |
|
|
www.nitroz.se/apple Nåt som verkar intressant kanske? jag ska slänga på en slimlong 2.5" på min :) 795 kr. --- .. vassast på ön ;) Länk |
|
|
TACK för tipset Schrimp! bmw for life |
|
| jag vet inte riktigt.. har en på min 320.. det är 2" anslutning och fästanordning i bägge ändar på den.. vet inte va det är för dimension på röret på din bil men på min passade den på orginalröret.. förlängde det lite bara för den ljuddämparen är lite kortare än orginal på 320// Tony | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.