|
|
|
|---|---|
| har bmw orginallarm det är nå fel på larmet den tjuter när jag öppnar dörrarna har inte lagt in nån spärr. Nu när jag tog bort minuspolen och sen satte tillbaka den och låste då låste den fint men sedan när jag kom tillbaka till garaget och skulle öppna den så går det inte och nu får jag inte alls upp bildörrarna ska det finnas nåt knep att få upp bildörrarna? | |
|
Sök på nödöppna, nödöppning och nödöppningen så hittar du info. Vad det är för fel på larmet vet jag inte. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Är det med nyckeln eller fjärren du inte kan öppna?? Eller båda?? Har du ström i batteriet?? Annars blir det bakvägen, via kofferten och lite ström på belysningen där... Om det bara är fjärren som inte går så kan det vara att du måste inetiera (fan vet hur det stavas)om fjärren.... Peo |
|
|
Hej alltså det finns ström i batteriet nu lyser iofs en baklampa i skuffen bak hela tiden batteriet är ju nytt hur jag än gör med nödöppning funkar inte, vrider nyckeln lägger på ström i lampan bak vid regplåten då lyste det i instrumentbrädan men alltså det går fortfarande inte att öppna centrallåset. Lampan i luftgrillen blinkar till jämt måste jag ha fjärrkontroll för att öppna bilen eller? och huvudnyckel och verkstadsnyckel är det 2 skilda nycklar eller? alltså jag vet inte hur jag ska göra , kan en låssmed hjälpa mig eller hur går jag tillväga hm nu känner jag mig ganska så knäckt |
|
|
Du måstekoppla strömmen på lampan till bagagerumsbelysningen. Annars har du ju ingen förbindelse med batteriet. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.